Anbefalte innlegg

Hei

all denne reklame om att en kan få bytta frontruta gratis hvis en gjør det fort så får en det gratis? Er det virkelig heeeelt gratis?

Har en liten "bulk" i ruta

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om en gjør det fort, fort i forhold til hva? Ingenting som er gratis. :)

Aldri sett noe slik reklame, kun liming av steinsprut som er gratis rundtom her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

steinsprut fikses uten egenandel, sprekk er egenandel.. så har du noe forsikrings pluss tull som kan gi deg fri glass skade.. har ikke fått papirene på nye bilen enda, men da tok jeg pluss, så om det stemmer skal jeg ha ny frontrute..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

jeg har ikke sprekk (rose eller hva det nå kalles) men en liten rund "bulk" mindre enn en lille finger negl.

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ruta kan repareres så er det gratis hvis du har delkasko eller kasko.

Sprekt rute kan ikke repareres.

Hvis den må skiftes er det egenandel. Som oftest på 2000kr.

Er ikke alle steinspruter som kan repareres + at det ikke skal repareres noe i synsfeltet. (ca en A4 størrelse foran fører)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk ny frontrute for 1200 spenn her i trondheim pga klubbrabatter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke alle steinspruter som kan repareres + at det ikke skal repareres noe i synsfeltet. (ca en A4 størrelse foran fører)

Joda, de kan reparere i hovedsynsfeltet også. Flere år siden den restriksjonen ble borte. Fikk reparert en litem karamell der i forrige uke faktisk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, de kan reparere i hovedsynsfeltet også. Flere år siden den restriksjonen ble borte. Fikk reparert en litem karamell der i forrige uke faktisk :)

Ok. Viste ikke den restriksjonen var fjernet:)

Driver ikke å reparerer ruter selv så har ikke fulgt med så veldig mye på det:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem sa at dem reprarerer i synsfeltet, men sier i fra til eier at det kan være forstyrrende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.