#1 Skrevet April 12, 2008 Hei ! Har montert en justerbar turbotrykksventil på bilen nå. Så er det slik at når jeg gir full gass nå, så går den opp til 0.6bar som jeg har satt den til. Men den holder seg bare der i 1-2sek før den går ned til 0.3bar og holder seg der. Vis jeg girer da og gir full gass igjen får jeg ladetrykket opp på 0.6bar igjen i ett par sek før den faller igjen. trodde det var noe av saken med en slik ventil at den skulle holde trykket noe lengre? Hva gjør folket med N75 ventilen? kobles helt vekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2008 Går vel i nødmodus da. N75 ventilen skal være koblet til på det på stikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2008 Ja, men det er vell N75 ventilen som styrer trykket. Og om jeg fjerner den helt vekk og koblet den vekk, da blir jo alt styrt av den kuleventilen som er blitt montert? Da kan den jo ikke gå i nødmodus da? Eller er jeg helt på jorde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 må ha ledningene til N75 tilkoblet vis ikke får hjernen feilmeldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2008 må ha ledningene til N75 tilkoblet vis ikke får hjernen feilmeldinger Stemmer. Men må jeg loope noen koblinger på ventilen eller kan jeg la den være tilkoblet i friluft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2008 Er kun stikket som skal være til koblet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2008 Går ut i fra at du har trekt n75 ut av innsugsslange? Og at du har plugget hullet der den stod? Hvis ikke er det ikke rart at bilen går i nødmodus Ja, også må du huske å ha kontakten koplet til n75, sånn at ECU´en trur at alt er som det skal være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2008 Ja, jeg har tatt N75 ut av innsugsslangen. Så på den saken jeg kjøpte fikk jeg med ett T-stykke. ser slik ut Trenger jeg og bruke det T-stykket eller kan jeg egentlig sette kuleventilen bare mellom kompressorhuset og wastegaten? og blokke på innsugsslangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...