#1 Skrevet April 12, 2008 er det noen som skal hit eller? kolonnekjøring oppover hadde vært gøy der=) anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2008 Jeg skal: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2008 Jeg SKAL også, men jeg regner med at vi østfold medlemmene skal klargjøre for treff, så det blir vel lite kolonnekjøring for vår del? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2008 Jeg SKAL også, men jeg regner med at vi østfold medlemmene skal klargjøre for treff, så det blir vel lite kolonnekjøring for vår del? Vi får se hvordan ting ligger an fremover. Vi i styret skal ha møte den 21. Igjen, så da finner vi ut hva som må gjøres og hvordan og hva vi trenger av hjelp. Men blir vel litt dårlig med kolonnekjøring for mange av oss hvertfall. Mvh Kim Robin Stendal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2008 jeg og brodern skal dit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2008 Vi får se hvordan ting ligger an fremover.Vi i styret skal ha møte den 21. Igjen, så da finner vi ut hva som må gjøres og hvordan og hva vi trenger av hjelp. Men blir vel litt dårlig med kolonnekjøring for mange av oss hvertfall. Mvh Kim Robin Stendal Bare å rope, så hjelper vi til! (Fritt for å ikke vaske eventulle porta-potties) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2008 Bare å rope, så hjelper vi til! (Fritt for å ikke vaske eventulle porta-potties) Hehe, når det gjelder evt. bæsj and carry, så får vi se hvem som trekker det korteste strået;) hehe:P Neida, det skal du nok få slippe ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2008 kommer det noe info om dette treffet? start og slutt osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2008 Såvidt jeg har forstått er det møte angående dette neste uke en gang, og da kommer treffkomitèen sikkert med info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 18, 2008 Innkjøring fra 10.00-12.00 Premieutdeling ca.15.00-15.30 Vi gjentar suksessen fra 2005 og 2006 med nytt treff på Fredriksten festning i Halden, Østfold. Som Christer sa kommer det mer info etter mandagen. hilsen Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2008 er det mulighet for og få strøm på treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2008 Og vann? Vaske vaske! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2008 Jeg skal høre med Knut i morgen om det er mulig og få tak i strøm og vann:) Dere skal ikke se bort ifra at det lar seg ordne. Men mulig det også blir litt dårlig tid til vasking denne dagen, men, alt er mulig, så vi får se an. Skal hvertfall høre med knut jeg, så gir jeg tilbakemelding på det fortest mulig.. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 25, 2008 De fleste vasker bilen grundig hjemme, og så spyler de over på bensinstasjonene i halden før de kommer opp, for så å gå over de på plassen. Har egentlig ikke opplevd at folk har vasket der oppe. I worst case kan man jo ta fra dammen ved kiosken der Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 26, 2008 Fredriksten Servicesenter (ESSO) på Risum ligger rett bortenfor innkjøringa til festningen. Går sikkert å vaske der :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...