#1 Skrevet April 12, 2008 Som topic sier, orginale s2 coupe lykter har høydejustering, det jeg da lurer på er om den motoren kan brukes opp igjen på coupe lyktene som ikke er linse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2008 De går ikke overens på B3 og B4-fronten, om det er det du mener, men de går overens på S2-lykter med og uten linse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2008 De går ikke overens på B3 og B4-fronten, om det er det du mener, men de går overens på S2-lykter med og uten linse. Har B4 front på min s2, så da er det vel likt. Godt og vite,men hvordan får man løs denne? tips? har liksom ikke lyst til og rive i filler noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2008 bare å vri på de .. å trekke rett ut.. mot klokka mener jeg det var kvart omdreining 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2008 bare å vri på de .. å trekke rett ut.. mot klokka mener jeg det var kvart omdreining haha.. det er så lett ja.. ok, takk for tips.. da skal jeg fikse i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...