#1 Skrevet April 12, 2008 Da var jeg begynnt på bilen. Fikk demontert alt i dag, så sliping begynner i mårn. Her er no noen bilder. Frontfanger Demontert: Bakfanger Demontert: Dør Trekk Demontert: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2008 Hellakkering på gang?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2008 Noe i den duren ja:P skal ikke lakke taket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 Hvorfor har ikke jeg fått vite noe om dette? Åssen farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2008 Tror ikke det er mange som visst det:P Nja, du får se når den er ferdig. Blir vel å mixe litt her og litt der;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2008 Hvorfor har ikke jeg fått vite noe om dette?Åssen farge? Fordi du er asosial: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2008 Fordi du er asosial: bh : haha;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2008 Lite oppdattering her. I dag og i går, så har jeg mattet ned en skjerm og ei dør, + sparklet ned alle stein sprang. I mårn går rutene ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2008 sparkler du steinsprang ?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2008 kunne vel lån vwærkste sit nye verktøy til steinsprangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2008 sparkler du steinsprang ?!? Ja. Vi har ikke slikt stili verktøy;p Var snakk om 5 eller noe sånt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 20, 2008 hva slags verktøy er det? Jeg har et stoort steinsprang i frontfangern min:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 20, 2008 er vel et sånn at den pungtsveiser en spike rett på bulken og slår den ut vet et spesial verktøy se på siste side på vwerksted tråden, er bilder a: klø :v tom der som koser seg med "ny verktøyet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 20, 2008 jeg fikser plastikk også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 29, 2008 Nå har det vært lite oppdatering her, Nå har jeg slipt ned hele bilen. Har litt sparkel igjen å slipe, + å gå over med 500 rodel og 400 vått, Kanskje 800 vått får se hvordan resultatet blir etter 400 våtslipinga. Var i dag å bestillte deler fra møller, Bak rutespoilern er på vei. Bilder kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 29, 2008 Hæ, ka? æ kan ikke lese, ser bare på bildan - så æ slit litt no.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 30, 2008 Hæ, ka? æ kan ikke lese, ser bare på bildan - så æ slit litt no.. Hæ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 30, 2008 få se litt bilder da, skal i gang med pussing og spakkling ganske straks sjøl.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 30, 2008 få se litt bilder da, skal i gang med pussing og spakkling ganske straks sjøl.. Det kommer snart. Må bare få lagt de inn. I løpet av kvelden håper jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 4, 2008 jeg har bilder, må vel legge ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 4, 2008 Bilder! Bend over^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 4, 2008 Bytting av topdekselpakkning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 5, 2008 Cato når kommer du å tar bilder av innsuget? ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 5, 2008 Cato når kommer du å tar bilder av innsuget? ;P Torsdag;) Satser på at jeg får pakke i posten denne uka, blir kos. Tror jeg trenger litt hjelp til montering:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 5, 2008 Torsdag;) Satser på at jeg får pakke i posten denne uka, blir kos. Tror jeg trenger litt hjelp til montering:p nice.Null problem;) tar det til uka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...