#26 Skrevet Mai 7, 2008 nesten så jeg håper den ikke kommer denne uka. Tar meg jo 10min å komme meg ut til postkassa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 7, 2008 haha, nabb;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 18, 2008 skulle ikke du ha noe mer hester i bilen ? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=122121 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 18, 2008 Hiv på facelift skjermer nå da, det hadde ivertfall jeg gjort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 19, 2008 skulle ikke du ha noe mer hester i bilen ? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=122121 Hehe, dreiv å så litt på den der. Hadde lyst men nei. Kjøper meg heller s4, eller rs4 osv da;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 19, 2008 Hiv på facelift skjermer nå da, det hadde ivertfall jeg gjort! Facelift skjermer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 19, 2008 Facelift skjermer? Før: Etter: Jeg gjorde det på min A4 for å få nytypen blinklys i skjermen, men det er ikke alle som er like syke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 19, 2008 begynner i morgen jeg med nedmatting og spakkkling.. Blir vel å gå noen timer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 19, 2008 Jeg gjorde det på min A4 for å få nytypen blinklys i skjermen, men det er ikke alle som er like syke... Den skulle du ha hatt diplom for;) Mye jobb for en liten detalj, men all ære for det skal du ha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 26, 2008 Før: Etter: Jeg gjorde det på min A4 for å få nytypen blinklys i skjermen, men det er ikke alle som er like syke... hehe, skulle ha gjort det. Men har andre ting som er prioritert før det;p feks chip og ny eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 26, 2008 begynner i morgen jeg med nedmatting og spakkkling.. Blir vel å gå noen timer... hehe, går en del timer. Du finder mye mer en du først hadde trudd. Tro meg;P Har funne så mange små bulker som jeg aldri trodde jeg hadde;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 26, 2008 ja har du fått maling på bilen nå eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 26, 2008 ja har du fått maling på bilen nå eller ? Ikke enda, han som skal lakke har vært sykemeldt. Men snaaart. Mulig jeg må arrangere dugnad for å få den klar til 7. Juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 26, 2008 er det sønnen til jn dag som skal lakkere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 26, 2008 er det sønnen til jn dag som skal lakkere ? jepp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 26, 2008 oki... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 29, 2008 oki... Nå skjer det ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 29, 2008 Ja der er pinnade påtide at det skjer noe snart!!:Phehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 30, 2008 Du får bare si i fra når du er der borte så man vet når man kan komme å hjelpe deg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 30, 2008 hehe, går en del timer. Du finder mye mer en du først hadde trudd. Tro meg;P Har funne så mange små bulker som jeg aldri trodde jeg hadde;p Hehe... sto paa hau i tre dogn me den biln... E naa bilda i prosjekttraaden min.. Fant en masse rart paa bilen.. Nakka som saa ut som rust paa dorene (som er av plast...) masse smabungler.. I tillegg hadde de klart aa ripe i grunninga paa nye frontfangeren under frakt, saa denne matte jo grunnes og spakkles og pusses... Snakka med lakkerer i dag, den er kommet paa plass i boksen! Beklager kjipt spraak. sett i hellas me etpar jim beam i knoppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 30, 2008 Hehe... sto paa hau i tre dogn me den biln...E naa bilda i prosjekttraaden min.. Fant en masse rart paa bilen.. Nakka som saa ut som rust paa dorene (som er av plast...) masse smabungler.. I tillegg hadde de klart aa ripe i grunninga paa nye frontfangeren under frakt, saa denne matte jo grunnes og spakkles og pusses... Snakka med lakkerer i dag, den er kommet paa plass i boksen! Beklager kjipt spraak. sett i hellas me etpar jim beam i knoppen hehe, det er kjipt. men blir opplakkering på meg nå:\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 2, 2008 Men Truls.. Koffer har du ikkje fått gjort dæ ferdig te Harstad? Vil nødig se dæ fræsanes nedover i den Renault Megane el`crapo edition.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 3, 2008 Men Truls.. Koffer har du ikkje fått gjort dæ ferdig te Harstad? Vil nødig se dæ fræsanes nedover i den Renault Megane el`crapo edition.... Næh, Det går sånn når man stresse;\ Men blir ikke Laguna Turbo uansett. Sitter på Bolf IV Grand Touring Ignation. (eller hvordan det skrives) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 9, 2008 Da var jeg begynnt å matte ned igjen. Ellers så kan jeg vel si at s4 ratt er kommet på. Panser blir lakkert i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 9, 2008 skal den lakkeres i samme farge, Truls? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...