#26 Skrevet April 14, 2008 Det er vel noe med det jo, småtøft, men synd på evt. syklist på siden :D Kom gjerne og brenn noen som sykler på veien her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 14, 2008 bare glad det ser ut til at han har kvitta seg med motorsykkel pottene (?) jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 14, 2008 mye deilige lyder her: rock : Ikke ubehagelig og høre på dette heller: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 14, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 14, 2008 S4 B5 er ikke 2.2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 14, 2008 Mange tøffe filmer! Kom gjerne med flere. @ Trond: satan og rå lyd det er blitt i bilen din! Et must å få tatt meg en tur ned endag og få sitte på en tur Godt turbovalg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 15, 2008 @ Trond: satan og rå lyd det er blitt i bilen din! Et must å få tatt meg en tur ned endag og få sitte på en tur Godt turbovalg Joda, jeg er meget tilfreds med brummingen Høres naturlig nok mye bedre ut "live", skal prøve å få filmet noe mer med ett bedre videokamera, stas å ha til litt film snekring det Godt valg ja, det er helt sikkert, hermet ikke etter deg, selv om det kanskje virker litt sånn Det tar deg to min fra E 18 når blokka di skal hentes å komme innom her, og ti min for å få motor driftsvarm bare stikke innom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 15, 2008 3 stk fra meg kansje ikkje dei beste filmene dette, men du hørrer god lyden iallefall =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 15, 2008 Joda, jeg er meget tilfreds med brummingen Høres naturlig nok mye bedre ut "live", skal prøve å få filmet noe mer med ett bedre videokamera, stas å ha til litt film snekring det Godt valg ja, det er helt sikkert, hermet ikke etter deg, selv om det kanskje virker litt sånn Det tar deg to min fra E 18 når blokka di skal hentes å komme innom her, og ti min for å få motor driftsvarm bare stikke innom.. Jeg syntes det var rimelig heftig lyd i din på lydklippet jeg da jaja, filmsnekkring er et must, holder på med noe smågreier selv Hehe, tenkte ikke på herming, bare godt å få høre sånn ca hva slags effekt vi snakker om. Jeg slår på tråden neste gang jeg er nedom vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 15, 2008 690 hk Svensk S2 på dynoen.......http://www.youtube.com/watch?v=JfxpqjqV3X8&feature=related Litt flammer å greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 15, 2008 Øst-europeisk S2 på kvart-mila...........tøff bil også med ABT C5 bredding (eller noe lignende) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 15, 2008 Audi RS2 http://www.youtube.com/watch?v=rl4wDQkzXPQ&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 15, 2008 Finsk S2 Super Saloon......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 15, 2008 Finsk S2 Super Saloon......... DER var den! jeg lette etter nettopp denne når jeg kom med min "lille" liste, for jeg ville finne noe som hørtes noenlunde ut som en imsa. det må være en RÅ bil å høre IRL. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 16, 2008 DER var den! jeg lette etter nettopp denne når jeg kom med min "lille" liste, for jeg ville finne noe som hørtes noenlunde ut som en imsa. det må være en RÅ bil å høre IRL. Synes det var rart ingen hadde lagt ut denne faktisk hehe.......er jo en "klassiker" den filmen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...