#1 Skrevet April 13, 2008 Jezz:) etter en lang natt kan jeg ver den første å gratulere alex med 25 års dagen! Forsto det som du hadde ei bra feiring : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2008 Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2008 Congrats! Mr. Urke var på Klypa igår. Trur det blei en fuktig kveld tilslutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 Grattis Urke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2008 Trur det blei en fuktig kveld tilslutt Ehhh....hallo ?? Det blir det alltid når Sula-lendinga e på fylla det Grattis Urkil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2008 Gratulerer.. Trøst deg med at du fortsatt er "bænerau" :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2008 Grattis for nte gang! hehehe Faen det var bra på bya i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2008 Grattis med dagen urke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2008 Gratulere me dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2008 Takker for det folkens, å takk for turen heim Kent Først nå åpna jeg eine aua Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2008 Takker for det folkens, å takk for turen heim Kent Først nå åpna jeg eine aua Mvh bare hyggelig Må huske det når ej ligge i ei grøft å vill heim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2008 bare hyggelig Må huske det når ej ligge i ei grøft å vill heim:) Da ligger han heilt sikkert ikke langt unna sjøl Gratulere med dagen mister! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2008 Hehe den tenkte ikkje ej på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...