#1 Skrevet April 13, 2008 lurer litt på om ikke dette er samme anlegget, eller? hva er i så fall best? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2008 lurer litt på om ikke dette er samme anlegget, eller? hva er i så fall best? Hei ! Jeg vet ikke hva som er best av Bose og Audi Concert, men det er MYE bedre lyd i A6´en (2000 mod) enn i TT´en (2007 mod) min - begge med Audi Concert originalt. Kanskje de har blitt dårligere enn de var før ? Vurderer sterkt å hive ut Concert-anlegget i TT´en, det er IKKE bra Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2008 Nå er ikke jeg noen kjenner på bilstereo akkurat, men jeg syns det er veldig bra lyd i bose. Prøvde engang en A6 med audi concert-anlegg, dette kunne ikke måle seg mot bose i tilsvarende bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 ok takk, var egentlig det jeg trengte svar på ... om du Kristian har prøv samme bil med bose å audi concert, å sier at bose var overlegen, så tyder jo det på at det er best. har hadde bose før, men var litt usikker på hvordan concert er i forhold til bose siden jeg ikke har hatt det. om andre vet, så gjerne sleng ut noen ord:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2008 Kanskje litt dumt spørsmål, men hva vil det si at anlegget har Bose?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2008 Er ett merke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2008 Kanskje litt dumt spørsmål, men hva vil det si at anlegget har Bose?? Det er stereo-produsenten Bose som har designet anlegget (komponentene) for Audi, og også laget forsterkerne. Bose-anlegget er nemlig et såkalt aktivt anlegg, som bruker separate forsterkere. Det jeg merket stor forskjell på i min bil (99 A6) var når jeg byttet ut Concert-spilleren mot en Pioneer. Det ble som et helt nytt anlegg i bilen, et liv i høyttalerne som trolig aldri har vært før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2008 ok takk, var egentlig det jeg trengte svar på ... om du Kristian har prøv samme bil med bose å audi concert, å sier at bose var overlegen, så tyder jo det på at det er best. har hadde bose før, men var litt usikker på hvordan concert er i forhold til bose siden jeg ikke har hatt det. om andre vet, så gjerne sleng ut noen ord:) Men det er vel ikke slik at man enten har bose ller concert... Jeg har bose-anlegg i bilen min, men spilleren står det uansett concert på. Men om man sammenlikner biler med og uten bose, syns jeg det er stor forskjell. Stereokjennere ler sikkert av bose, men jeg syns det er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2008 om det står consert på spilleren så er det consert.. står jo bose soundsystem på høytalerne i døra om man har bose, om jeg ikke er helt på bærtur nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2008 Når Audi leveres med Bose-anlegget, er det ett anlegget eller er det flere versjoner? Hva består såfall dette anlegget av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2008 Det kommer helt an på bilen og årsmodellen. I mitt eksempel, 1999 A6, så er det to høyttaler systemer, standard eller Bose. Forskjellen er at standard er høyttalere i dørene som drives av spilleren forsterker, mens Bose har basshøyttaler (2x 4.5" ) og separate forsterkere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2008 En liten ting som er verdt å legge seg bak øret er at Bose bruker sin motlydteknologi i bilstereo. Altså har du Bose anlegg, så vil en liten mikrofon i taket "lytte" til lyden i kupéen og motlyd sendes ut gjennom høytalerne. Les mer her: http://www.bose.eu/EU/en/automotive-systems/automotive-systems/index.jsp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...