#1 Skrevet April 13, 2008 Er det noken som veit kor mange lambdasonder det er på ein Audi A4 130 HK TDI Q? Lurer på å bygge grøvre downpipe, og gidder ikkje det om det er 2. Vil ikkje legge meg på ryggen under bilen i 20cm med nysnø ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2008 Er det fler enn 1 a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2008 Er det fler enn 1 a? Nei eg håper det berre er ein, for da kan eg lage eksos heilt fra turboen uten å få krøll.... Det er jo 2 på 1.8T motoren som er så ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 Vil tro at du ikke har lamba i heltatt.... Er ikke det på TDI så langt jeg har fått med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2008 Vil tro at du ikke har lamba i heltatt.... Er ikke det på TDI så langt jeg har fått med meg Det er meget mulig, eg har liten erfaring med grøvre trimming av tdi. Er petrolhead eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2008 Jeg har hvartfall ikke på min TDI, og så bilde av Roy Hammern sin 2.0tdi engang, og det var ikke på hannes heller. Så jeg mener det ikke skal være sånn søl på dieselpurker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2008 Jeg har hvartfall ikke på min TDI, og så bilde av Roy Hammern sin 2.0tdi engang, og det var ikke på hannes heller. Så jeg mener det ikke skal være sånn søl på dieselpurker Oky, da går me for det... Da blir det downpipe og full eksos i rostfrei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...