#1 Skrevet April 13, 2008 Måtte bare dele denne med dere. Helt utrolig gjennomført! Sjekk interiøret! http://www.garaget.org/?car=67824 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2008 girstangen er jo bare respekt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2008 Fytti grisunga så rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 Rått:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2008 Godt å finne likesinnede i klubben:) Viste den til kompisen min, men han "skjønte bare ikke vitsen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2008 Evig konge! Men eneste han kunne spart seg for var den biltema baumen! Genialt sted å ha skiltet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2008 Viste den til kompisen min, men han "skjønte bare ikke vitsen" Sånne er det noen av herover også, som rett og slett ikke ser poenget. Jeg derimot, mener det er så riktig det får blitt - ihvertfall når det gjelder ratlook. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2008 Den der var helt konge! Om folk skjønner det eller ei, gir jeg blanke i:P Rat er fett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2008 Faen så tøft! Hadde jo bra med takfyll der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2008 mmm, herlig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...