Problemer med luftmassemåler

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med luftfassemåleren på min bil, jeg har byttet den 2 ganger nå. kjøpte ny å så kjørte jeg med bilen i 4 dager så tok den nye også kvelden..: bh : Noen som vet hvorfor dette skjer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten mer info om bil, motor, luftfilter, osv er det mer sannsynlig at du vinner i lotto før noen kan gi deg indikasjoner på hva som er feil.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eer den gamle MTM S6èn, breddet, åpent KN filter.. MTM motorbygge.. 435 Hk var det vel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en audi mtm rs6 2.2 turbo.. det er åpent luftfilter på den, å helt siden jeg byttet luftmassemåleren har den fjusket på høyt turtall å dauet av når jeg trøkker inn clutchen. å her om dagen tok den nye også kvelden.. det skjedde når jeg ga på så kom det et poff å masse svart røyk ut av potta. nå er det sånn at når jeg trøkker gassen i bånn så dauer den. jeg må trøkke gassen litt å litt inn å bygge opp turtall å turbotrykk, og så kommer den seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du etter at røret på LMM hadde samme diameter? Kan du sjekke det, eller har du kastet den gamle LMM?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sjekke dette i dag:) men trur det er samme diameter. men skal sjekke...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

begge to var på 80mm:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåden som ryker da eller? mye ladetrykk er det snakk om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo prøve å skifte luftfilter hvis det er tråden som ryker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.