#1 Skrevet April 13, 2008 Jeg har et problem med luftfassemåleren på min bil, jeg har byttet den 2 ganger nå. kjøpte ny å så kjørte jeg med bilen i 4 dager så tok den nye også kvelden.. Noen som vet hvorfor dette skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2008 Uten mer info om bil, motor, luftfilter, osv er det mer sannsynlig at du vinner i lotto før noen kan gi deg indikasjoner på hva som er feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2008 Det eer den gamle MTM S6èn, breddet, åpent KN filter.. MTM motorbygge.. 435 Hk var det vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 det er en audi mtm rs6 2.2 turbo.. det er åpent luftfilter på den, å helt siden jeg byttet luftmassemåleren har den fjusket på høyt turtall å dauet av når jeg trøkker inn clutchen. å her om dagen tok den nye også kvelden.. det skjedde når jeg ga på så kom det et poff å masse svart røyk ut av potta. nå er det sånn at når jeg trøkker gassen i bånn så dauer den. jeg må trøkke gassen litt å litt inn å bygge opp turtall å turbotrykk, og så kommer den seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2008 Så du etter at røret på LMM hadde samme diameter? Kan du sjekke det, eller har du kastet den gamle LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2008 skal sjekke dette i dag:) men trur det er samme diameter. men skal sjekke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2008 begge to var på 80mm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2008 Tåden som ryker da eller? mye ladetrykk er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2008 Kan jo prøve å skifte luftfilter hvis det er tråden som ryker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...