#1 Skrevet April 13, 2008 noen som vet om det er noe forskjell på diameteren på fjærskålene på passat vr6 til 92 aug og fra 92 sept? Fått senkesett til bilen min,men fjærskålene fra orginal fjæringen er for små til ny fjærene.bilen min er en 93 mod reg i 92. Takker så mye på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2008 Oppdaget det samme med min, golf 3 gti\vr6 har så og si samme forstilling som i35. Min er reg 93\12 og orginal skålene var for små til senkefjærene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2008 Oppdaget det samme med min, golf 3 gti\vr6 har så og si samme forstilling som i35. Min er reg 93\12 og orginal skålene var for små til senkefjærene. hvordan løste du problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 Hehe, ga faen, satt på de orginale fjærene. Uansett så kan du jo stikke innom møller og skaffe de andre, er ikke så dyre orginalt, kostet 150kr pr stk til min for et par år siden. Er vel vanskelig å lese av noen dele nr, de pleier å ruste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2008 Hehe, ga faen, satt på de orginale fjærene. Uansett så kan du jo stikke innom møller og skaffe de andre, er ikke så dyre orginalt, kostet 150kr pr stk til min for et par år siden. Er vel vanskelig å lese av noen dele nr, de pleier å ruste? det står ikke noe delenr på mine...eneste utvei som jeg ser det er senkeskåler,de har en diameter på 11cm mens de orginale til meg har 9,1cm.men skal ta en tlf til møller i morgen å høre.bilen trenger ikke senkes mere enn det som alt er planlagt....blir altfor lav da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2008 sjekket med norskbildel senter,autospar og mekonomen i dag...Det er ingen som har noen mål på de 2 typene som er levert til bilen min...noen andre her inne som har det?eller blir jeg nødt til å lage med egne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2008 etter en hyggelig samtale med levrandøren i tyskland så ordnet alt seg! har fått delenr til fjærskålen,så dette bestilles snarest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2008 øvre fjærskål? har kanskje 2 stk liggende her. skal sjekke evt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2008 sjekk du,de som jeg skal ha må bestilles fra tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2008 fant de ikke, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2008 regnet nesten med det,nye er bestillt og ankommer på fredag!da blir vogna kurert for høydeskrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...