Anbefalte innlegg

hei:

jeg har en audi a4 1.8tq 2000mod. som jeg sliter med og få luftet bremsene på. har pvød med vakum pompe på alle kalipperene. men får ikke ut noe veske,.: bh : har også prøvd og luftet på vanlig måte med en inne i bilen og en ute med nippelen..

Er det noen spesiel måte og lurfte bremsen på denne bilen???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg litt på tynn is, men må man ikke aktivere noe i Vag-com/diagnose?

Kanskje det går ann med motoren i gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger lufte verktøy på biltema. Slange med einveisventil til 40kr. Funket fint på min, men kan jo være annerledes på din for all del:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det to så er det jo iallefall ikke noe problem. Da sitter den ene i bilen og pumper pedalen helt hard og holder den der, og den andre skrur på ventilen mens den i bilen holder pedalen inne og bare følger med som pedalen synker innover. så stramme ventilen før den i bilen slipper pedalen.

Du skal vel lufte høyre bak først, så venstre bak, høyre forran og venstre forran.

Husker ikke helt om det er venstre først, men det er iallefall bak først, noen andre får rette på meg om det er høyre du skal begynne med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe spes nei. Pleier å klare det alene jeg, åpner lokket på beholderen, og når jeg da åpner på calipteren renner det ut. Men bare gjort det etter bytte av calipter jeg, mulig det er annerledes om hele systemet er tomt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er som på 98 mod passat må hjulet stå nedi for å få luftet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe spes nei. Pleier å klare det alene jeg, åpner lokket på beholderen, og når jeg da åpner på calipteren renner det ut. Men bare gjort det etter bytte av calipter jeg, mulig det er annerledes om hele systemet er tomt.

Er hele systemet tomt, så er det bare å pumpe og pumpe med ventilen oppe helt til det kommer veske ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.