#1 Skrevet April 13, 2008 Noen som vet om fronten på en Cady passer over på en Inca?? Da mener jeg selvklart ca samme årsmodel å. hehe Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2008 Eller hva er det som evt passer rett over på en Sear Inca 99 model?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2008 dette er vel samme bilen med annet emblem i grillen? det sto hvertfall seat på alle delene på pappa sin gamle caddy 1996. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 Det eneste jeg så var forskjellig da jeg hadde Caddy 9KVF var hovedlyktene, grillen og frontfangeren. Ellers stemmer det at det står Seat på stort sett hver eneste del på Caddy 9KVF/Polo 6K/6KV. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2008 Ok. Vet du om Seat Ibiza-fronten passer over på Seat Inca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2008 Ibiza og Inca har samme fronten, men du må jo da finne de eldste Ibizaene (andre generasjon) for at delene skal være identiske. Forøvrig så blir Caddy også bygget med Seat-front i Argentina. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2008 Ibiza og Inca har samme fronten, men du må jo da finne de eldste Ibizaene (andre generasjon) for at delene skal være identiske. Forøvrig så blir Caddy også bygget med Seat-front i Argentina. Oj. den fronten så endel nyere ut en den jeg har org. på min ja. Er det bare utvendig deler som er forskjell eller er det mere "bak" Er vel kanskje ikke de letteste delene og få tak i heller tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2008 Er nok ikke lett å få tak i fronten med VW-merket nei, men Seat-fronten er ellers identisk, så en ombygging burde la seg gjøre uten større problemer. Hvis man da er litt flink med plåt- og plastsveising, så burde det la seg gjøre å modde en Seat-front til å ikke ligne en Seat, hvis du skjønner hva jeg mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2008 Er nok ikke lett å få tak i fronten med VW-merket nei, men Seat-fronten er ellers identisk, så en ombygging burde la seg gjøre uten større problemer. Hvis man da er litt flink med plåt- og plastsveising, så burde det la seg gjøre å modde en Seat-front til å ikke ligne en Seat, hvis du skjønner hva jeg mener. Hmm.. Så lenge fanger, panser, skjermer og lamper passer rett på. så skulle det ikke by på så mye problem nei. er jo noe og tenke på dette: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2008 Men som man ser på bildene er brasse-Caddyens panser annerledes enn Seaten sitt, ettersom den ikke har den opphøyede profilen på midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 15, 2008 Det stemmer, men hvis man fjerner buen mot grillen, så kan det likevel se helt greit ut. Her er forøvrig et (dårlig) bilde av en Nederlandsk Caddy som har fått Seat-front. Beviser bare at det er mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 15, 2008 Ja men si jeg skaffer deler fra en Ibiza som er av samme model. Dette skal vel da passe rett over?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 15, 2008 Ja, da passer det rett over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 15, 2008 men da kjører vi på det vettu. da regner jeg med at frontplata passer også?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...