Anbefalte innlegg

Låner noen Zito Welin chrome-felger av en kompis, 19 x 8,5 et 35. Så dermed lurer eg på kva dere syns om resultatet? Eg likte det sjøl, men har fått noen blandede tilbakemeldinger.....: klø :

Skal eg gå for chrome-felger?:confused: Har sopass mykje chrome på bilen frå før så.....

Og ja, bilen er fortsatt i vinterhøgde....:o

DSC_0048 (Custom).JPG

DSC_0047 (Custom).JPG

DSC_0046 (Custom).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig lekkert ut! i.o.m at du har såpass mye crom fra før passet det godt på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

matcha resten av bilen veldig bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, ser jo ikke teit ut, men helt average.. jeg vill gått for noe ikke så kjedelig! =) størrelsen var bra!

edit: syntes ikke chrome felger er noe dårlig valg med såpass mye chrome fra før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, ser jo ikke teit ut, men helt average.. jeg vill gått for noe ikke så kjedelig! =) størrelsen var bra!

edit: syntes ikke chrome felger er noe dårlig valg med såpass mye chrome fra før.

Har du et forslag da?:) Har vel sømfart og leita i aller slags butikker og nettsteder....: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje heilt min smak men:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje heilt min smak men:)

tenkte meg deT;) hehe, så da trenger du ikke høre på hva jeg syntes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, liker forskjellige synspunkt og alle har kvar sin smak. Ville vert kjedeli viss det skulle vert slik!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte det ikke, men har derimot et forslag til deg.

Boss 324 Chrome:

100741X.jpg

Forresten, her er et 100x bedre forslag.

MAM MT1 Chrome:

100789X.jpg

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du selv er fornøyd så holder vel det....??? Eller kjøper du felger fordi andre skal synes de er pene og kule ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du selv er fornøyd så holder vel det....??? Eller kjøper du felger fordi andre skal synes de er pene og kule ??

Nei Pål, men det er vel lov å spør om andre sin meining fordi vel? Syns felger utgjer utruli mykje på en bil, så vil no ikkje bruke ei formue på noke som blir stygt på bilen..... Eg likte felgane godt eg, men kunne kanskje vør heile eiker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er vel greie nok dem , men jeg synes bremseskivene blir veeeldig synlige her !

Enten felger som dekker mere , eller " fetere" bremseskiver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok, er ikkje akkurat noken feite bremser......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.