#1 Skrevet April 13, 2008 Låner noen Zito Welin chrome-felger av en kompis, 19 x 8,5 et 35. Så dermed lurer eg på kva dere syns om resultatet? Eg likte det sjøl, men har fått noen blandede tilbakemeldinger..... Skal eg gå for chrome-felger? Har sopass mykje chrome på bilen frå før så..... Og ja, bilen er fortsatt i vinterhøgde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2008 Fleire:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2008 Enda fleir... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2008 Så veldig lekkert ut! i.o.m at du har såpass mye crom fra før passet det godt på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2008 matcha resten av bilen veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2008 jaja, ser jo ikke teit ut, men helt average.. jeg vill gått for noe ikke så kjedelig! =) størrelsen var bra! edit: syntes ikke chrome felger er noe dårlig valg med såpass mye chrome fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2008 smooth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2008 jaja, ser jo ikke teit ut, men helt average.. jeg vill gått for noe ikke så kjedelig! =) størrelsen var bra! edit: syntes ikke chrome felger er noe dårlig valg med såpass mye chrome fra før. Har du et forslag da? Har vel sømfart og leita i aller slags butikker og nettsteder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2008 tja, vet ikke helt jeg! ikke så mange som liker det jeg liker men.. http://www.tirerack.com/wheels/WheelCloseUpServlet?target=runWheelSearch&initialPartNumber=ST2015C&wheelMake=ASA&wheelModel=ST2&wheelFinish=Chrome+Plated&showRear=no&autoMake=Volkswagen&autoModel=Passat+1.8T&autoYear=1999&autoModClar=&filterSize=All&filterFinish=Chrome%2FBright&filterSpecial=false&filterBrand=All&filterNew=All&sort=Brand de fåes til din bil i 19x8.5 =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2008 Ikkje heilt min smak men:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2008 Ikkje heilt min smak men:) tenkte meg deT;) hehe, så da trenger du ikke høre på hva jeg syntes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2008 Joda, liker forskjellige synspunkt og alle har kvar sin smak. Ville vert kjedeli viss det skulle vert slik!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2008 Jeg likte det ikke, men har derimot et forslag til deg. Boss 324 Chrome: Forresten, her er et 100x bedre forslag. MAM MT1 Chrome: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 13, 2008 Så lenge du selv er fornøyd så holder vel det....??? Eller kjøper du felger fordi andre skal synes de er pene og kule ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 14, 2008 Så lenge du selv er fornøyd så holder vel det....??? Eller kjøper du felger fordi andre skal synes de er pene og kule ?? Nei Pål, men det er vel lov å spør om andre sin meining fordi vel? Syns felger utgjer utruli mykje på en bil, så vil no ikkje bruke ei formue på noke som blir stygt på bilen..... Eg likte felgane godt eg, men kunne kanskje vør heile eiker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 14, 2008 Felgene er vel greie nok dem , men jeg synes bremseskivene blir veeeldig synlige her ! Enten felger som dekker mere , eller " fetere" bremseskiver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 14, 2008 Sant nok, er ikkje akkurat noken feite bremser...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...