Trondheim lokallag: Samlebestilling fra oljelageret.no

Anbefalte innlegg

Noen som har tenkt å bestille noe fra oljelageret.no? Kunne jo fått til en samlebestilling kanskje. Vi får jo 10% rabatt på prisene i nettbutikken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olje er dyrt det gitt..Glad jeg har 60% på alt av olje fra Mobil 1:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olje er dyrt det gitt..Glad jeg har 60% på alt av olje fra Mobil 1:)

 

Noe du kan fikse til flere? ;) Mobil 1 er ikke så dumt det serru.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe du kan fikse til flere? ;) Mobil 1 er ikke så dumt det serru.
Tvilsomt da dette er en avtale jeg har igjennom min far. Og han selger Mobil 1 olje, både smøremidler, geraolje og motorolje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvilsomt da dette er en avtale jeg har igjennom min far. Og han selger Mobil 1 olje, både smøremidler, geraolje og motorolje..

 

Skjønner. Klubben skulle hatt en slik rabattavtale, hadde sikkert fått en del omsetning på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner. Klubben skulle hatt en slik rabattavtale, hadde sikkert fått en del omsetning på det.
Kan jo alltids høre med ham da..Er jo ikke umulig. Hvis det er snakk om en del liter i året kan det jo hende han kunne gått inn en avtale..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo alltids høre med ham da..Er jo ikke umulig. Hvis det er snakk om en del liter i året kan det jo hende han kunne gått inn en avtale..

 

Har du maset på faren din? Hadde jo vært en fin ordning for klubben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.