Anbefalte innlegg

Har 4 stk RS6 felger liggende, 19" med ET30

De er hele og pene, noen skraper her og der men ikke noe voldsomt.

Lurte på å selge de med dekk, har 4 stk Dunlop Sport Maxx i str 235 / 35 / 19 på som kan monteres på.

Dekkene har ca 7mm mønster igjen, og har hastighetsindeks ZR( tror dette er 240km/t +)

Tror "villedende" pris på disse er 2900,- pr stk.

Hva kan jeg få for denne "pakken" mon tro? Synsing mottas med takk :D

Har ikke snøring på prisen, jeg må bare bytte de da veiene bilen blir kjørt på tilsvarer at 16" og 17" er maks... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt synsing : Solgte mine RS6 felger m/ sessanta dekk i 18" for 7000.- her i vinter. Helt strøkne felger.: smil :

Dekk ca 7mm mønster.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du lagt ut noen bilder eller? Regner med dette er 5X112?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4 stk RS6 felger liggende, 19" med ET30

De er hele og pene, noen skraper her og der men ikke noe voldsomt.

Lurte på å selge de med dekk, har 4 stk Dunlop Sport Maxx i str 235 / 35 / 19 på som kan monteres på.

Dekkene har ca 7mm mønster igjen, og har hastighetsindeks ZR( tror dette er 240km/t +)

Tror "villedende" pris på disse er 2900,- pr stk.

Hva kan jeg få for denne "pakken" mon tro? Synsing mottas med takk :D

Har ikke snøring på prisen, jeg må bare bytte de da veiene bilen blir kjørt på tilsvarer at 16" og 17" er maks... :o

Jeg kjøpte Dunlop Sport Maxx for et par veker siden i dim 225/35-19, og betalte 1800 pr dekk inkl oml og bal... Og med forbehold om at det ikkje er originale RS6 felger så kan man vel få disse felgene nye nå for litt over 1000 lappen pr stk....

Så 5 til 7000 kanskje???, alt eller generell tilstand... Men som du spurte om... Det er synsing fra meg....:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... synsing mottas med takk, som sagt :D

men syns 5000,- er veldig i underkant for 19"

225 mot 235 på sport maxx er ca 400,- kr rimeligere pr dekk (på dekkonline)

7000,- for 18" med sessanta, de kan vel skaffes for 1000lappen pr stk pluss oml. og avbal. ?

Skal se når dekka kommer på felgene, hva jeg gjør. :) Solgt for 5-7000 blir de nok ikke :D

skal se om det blir tatt noen bilder ila noen dager, hører rykter om at finværet er på vei til oss på vestlandet... : rb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7000,- for 18" med sessanta, de kan vel skaffes for 1000lappen pr stk pluss oml. og avbal. ?

Kosta 10000.- nytt hos Dekkskift . Brukt i 3-4 mnd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.