#1 Skrevet April 14, 2008 driver å bytter ledningsnett på en S4, ledningsnettet jeg setter inn mangler noe av det som var i bilen. underbaksetet er det en svart boks pakket inn i skumplast til høyre for batteriet. denne har en masse ledninger som jeg tror går til dør låsene. stemmer dette? disse ledningene finner jeg nemlig ikke igjen i det "nye" nettet. kan man løse dette problemet på et annet vis? kjøpe nye låse sylindere, sentrallås pluss pluss? kan låsene fungere uten vakumstyring? i såfall hvordan fikser jeg det? et altenativ er å legge opp nye ledninger, men det er myyyyyyyyye arbeid. alle tips mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2008 Kanskje det også kan være oppvarming av dørlåser, for det er det vel på S4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2008 går vakumslange inn til boksen, masse ledninger... visste ikke at det var oppvarmede låser på den... hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2008 Det er sentrallåsmotoren og det er sentrallås standard på alle C4, så om du ikke finner de ledningene i nettet du har er de enten klippet av, eller så leter du på feil sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2008 Det er sentrallåsmotoren og det er sentrallås standard på alle C4, så om du ikke finner de ledningene i nettet du har er de enten klippet av, eller så leter du på feil sted.. Det er vakumpumpa til sentrallåsen;) Klarte bare ikke la være å kommentere den:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2008 og denne må være plugget i for at låsene skal virke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2008 Jeg har ikke sentrallås på min S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2008 hmm, men styrer den også låsene? ikke bare sentral låsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2008 Den pumpa er hovedenheten i sentrallåsen, den lager vakum og trykk som låser og låser opp dørene, inkl. bensintank-lokket. Du kan fortsatt låse dørene manuelt uten pumpa. Den kan også være styring av alarm m.m, noen biler starter ikke uten at den er plugget inn, egen erfaring, motoren i min pumpe brant, plukket ut pumpa, men da startet ikke bilen, men dette trenger ikke være tilfelle med din da. Skal du ha bilen i noen år, er Bentley Publishers fabrikk-manual gull verdt, koblingsskjema og rep.guider, finnes både på CD-ROM og i bok-form, cd koster 99 dollar, http://www.bentleypublishers.com/findMyCar.do?endyear=1993&make=audi&model=s4&beginyear=1993&fuel=gas&infocategory=all&media=all&language=all&thumbnail=true&action=getresults&pubsTrackerEmail= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2008 tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...