Anbefalte innlegg

driver å bytter ledningsnett på en S4, ledningsnettet jeg setter inn mangler noe av det som var i bilen. underbaksetet er det en svart boks pakket inn i skumplast til høyre for batteriet. denne har en masse ledninger som jeg tror går til dør låsene.

stemmer dette? disse ledningene finner jeg nemlig ikke igjen i det "nye" nettet.

kan man løse dette problemet på et annet vis?

kjøpe nye låse sylindere, sentrallås pluss pluss?

kan låsene fungere uten vakumstyring? i såfall hvordan fikser jeg det?

et altenativ er å legge opp nye ledninger, men det er myyyyyyyyye arbeid.

alle tips mottas med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det også kan være oppvarming av dørlåser, for det er det vel på S4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går vakumslange inn til boksen, masse ledninger... visste ikke at det var oppvarmede låser på den... hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sentrallåsmotoren og det er sentrallås standard på alle C4, så om du ikke finner de ledningene i nettet du har er de enten klippet av, eller så leter du på feil sted.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sentrallåsmotoren og det er sentrallås standard på alle C4, så om du ikke finner de ledningene i nettet du har er de enten klippet av, eller så leter du på feil sted.. ;)

Det er vakumpumpa til sentrallåsen;) Klarte bare ikke la være å kommentere den:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og denne må være plugget i for at låsene skal virke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke sentrallås på min S4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, men styrer den også låsene? ikke bare sentral låsen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den pumpa er hovedenheten i sentrallåsen, den lager vakum og trykk som låser og låser opp dørene, inkl. bensintank-lokket. Du kan fortsatt låse dørene manuelt uten pumpa. Den kan også være styring av alarm m.m, noen biler starter ikke uten at den er plugget inn, egen erfaring, motoren i min pumpe brant, plukket ut pumpa, men da startet ikke bilen, men dette trenger ikke være tilfelle med din da. Skal du ha bilen i noen år, er Bentley Publishers fabrikk-manual gull verdt, koblingsskjema og rep.guider, finnes både på CD-ROM og i bok-form, cd koster 99 dollar,

http://www.bentleypublishers.com/findMyCar.do?endyear=1993&make=audi&model=s4&beginyear=1993&fuel=gas&infocategory=all&media=all&language=all&thumbnail=true&action=getresults&pubsTrackerEmail=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.