Stavanger: Innbruddsforsøk Dekkbutikken på Tasta

Anbefalte innlegg

Off, ska kriminaliteten begynne å spreseg ut mot Tasta og nå! Må vel gjerne begynne å låse bilen i innkjørselen og nå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. Trorkje østeuropeerne bryr seg om det e Tasta, Våland eller Madla akkurat....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. Trorkje østeuropeerne bryr seg om det e Tasta, Våland eller Madla akkurat....

Va ikkje det eg tenkte på, men har vært ganske lite kriminalitet her før. Hvertfall nede i "mitt strøk" ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ikkje det eg tenkte på, men har vært ganske lite kriminalitet her før. Hvertfall nede i "mitt strøk" ;)

Tasta:

Stavangers Beverly Hills:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e jo fordi du bor der.. :D

Har vært litt innbrudd ront her itte så eg forstår... Men eg bor jo på indre Getto Tasta og ikkje ytre som du gjørr..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen ingenting e trygt lengre...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tippe det har smelt godt når di klyppte hovedkabelen t bygge :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantert.. Det er alt for lett å være kjeltring i Norge idag..!! Tipper disse aldri blir tatt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja, med 50 felger er det vel bare å se etter noen øst-blokk stridsvogner med bling-bling hjul..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der nye bmw 7 serien med russer maffian som alltid penetrere mekjavigå bør jo snart få seg sommerfelger;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha...fine Rune! Komme nok plutseligt imårå ska du se.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.