#1 Skrevet April 14, 2008 Hei, mulig dette er litt offtopic, men jeg har et trivia sp.mål ang 18/19" felger av denne typen: http://cache.finn.no/mmo/6/112/257/86_1362748241.jpg Hva pris kan en forvente å måtte betale for nye med gummi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2008 Dette er orginalfelger, mulig du finn priser på audi.no. Kan tenkja meg at dei kostar ca. 4000,-pr stk. pluss dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2008 Det er orginale, 2-delte BBS felger (BBS RS-861), så jeg er nok redd for at Møller vil ha litt mer enn 4000/stk Her et et firma i statene som selger: http://oempl.us/index.php?main_page=product_info&cPath=31&products_id=85 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2008 Takk for innspill.... Håper noen har en "norsk" pris. men jeg skal sjekke med Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2008 Tror det ligger noen slike i 19" her på forumet tilsalgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2008 Ligger sansynligvis på samm pris som orgiale rs6 felger hos møller. ca 7000/stk. Finnes haugevis av disse på ebay i tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2008 naboen tror jeg skal selge dem. er noen 19" som har sittet på en 2007 a6. han ga noe nermere 45 tusen +/- nye hos møller.. er med ganske fine dekk så jeg. så bare nevn hva du er villig til å gi så kan jeg høre for deg=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2008 Tusen takk for det, men nå har jeg ordna meg... Tråden kan således slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...