Anbefalte innlegg

Skal ha justerbart senkesett til caben.Har fått på 19 tommere,og nå ser det ut som jeg ønsker meg ut i terrenget. : haha : Det blir KW eller FK sitt. FK er ganske mye billigere.Noen som vet om det er noen vesentlig forskjell på de? Eller som har erfaringer med noen av de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig vanskelig spm..

De beste svara kan du vel kun få fra de som har prøvd begge to på samme bil.. hehe

 

Så min erfaring:

FK Silverline (høyde og trykkjusterbart) på Touran 2.0TDI med 19" = Fornøyd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde kw var3 på s3'n. Det var utrolig stivt og fint å kjøre med... kjempefornøyd med det =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig vanskelig spm..

De beste svara kan du vel kun få fra de som har prøvd begge to på samme bil.. hehe

 

Så min erfaring:

FK Silverline (høyde og trykkjusterbart) på Touran 2.0TDI med 19" = Fornøyd

 

Kostnad sånn ca? Hvem monterer?

Mulig dette er grunnleggende kunnskap men jeg kan intet om akkurat dette så all info er god info

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kostnad sånn ca? Hvem monterer?

Mulig dette er grunnleggende kunnskap men jeg kan intet om akkurat dette så all info er god info

;)

 

Under "Tilbud" Finner du hvert fall to stykker som selger FK og noen flere merker..

rundt 6000,- får du hvert fall mye fint... Varierer en del i forhold til biltype, så sjekk

dette.. Kan hende jeg er på bærtur i forhold til din bil.

 

Enkelte verksteder monterer vel, men de tar seg godt betalt hvis man ikke kjenner noen

Jeg kjøpte senkesett i februar og leitet etter noen som ville montere for meg for noen

lapper.. Men var lite respons, så da beit jeg med selv i leppa og prøvde.. hehe var ikke

så altfor vanskelig, det værste var å få fra hverandre det gamle understellet..

 

*Skal sies at jeg hadde god hjelp tilgjenngelig over tlf.. Også

fikk jeg hjelp av en rallymekaniker på den ene demperen foran, den satt no inst inni *xxxx*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestillt Kw V2. Fikk bra pris her på forumet.:tilber: Gleder meg til å få det på. Bare jeg får 19" erne som jeg bestilte for 6 uker siden : bråk : nå så blir det bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.