Cab`n har gått i vranglås?!?!?

Anbefalte innlegg

Taket på cab`n har gått i vranglås...

Prøvde og ta ned taket i dag, grunnet justerbare senkesettet skal på for sommeren:)

Men det gikk heller dårlig:( Satte på tenninga, satt på handbrekket og skulle ta ned taket....

MEN nei da, det går ikke opp!!! Blir samme som når du prøver og vri handtaket uten at handbrekket er trekt på.

Bryteren til brekket funker, tror jeg.. Lampa funker ihverfall når brekket blir dratt på...

Bryteren mellom setene, som styrer alle rutene funker heller ikke!!!

Noen som har peiling på hva det kan være??

Fins jo sååååååå mange guruer her inne at det må jo finnes noen her inne som vet hva som kan være galt:D

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du har sjekka sikringene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du har sjekka sikringene?

ja:p

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du søkt littegrann hadde du funnet at dette er et 'vanlig' problem, og kommer stort sett av dårlige kabler i førerdør og til bakluka, og bryter i vindusramma. En av disse feilene er det i 99.9% av tilfellene, så du får bare lete litt!

Holder en knapp på at den ikke har registrert at taket er helt oppe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bakluka er en sikker vinner. eller så kan du prøve å nødåpne lokket til cabben, med den rare nøkkelen, sikkert litt lurvete kontakt i de bryterne etter en lang vinter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du søkt littegrann hadde du funnet at dette er et 'vanlig' problem, og kommer stort sett av dårlige kabler i førerdør og til bakluka, og bryter i vindusramma. En av disse feilene er det i 99.9% av tilfellene, så du får bare lete litt!

Holder en knapp på at den ikke har registrert at taket er helt oppe..

Har ordnet kablene til bakluka og førerdøra for ett par mnd siden:D Men bryter?? den som sitter i døråpninga du tenker på? Som åpner lokket?!

Så alt funker som det skal der.. Men det som er problemet er jo å få løst den ut i fremkant?!?!

Der det er mekanisk...

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bakluka er en sikker vinner. eller så kan du prøve å nødåpne lokket til cabben, med den rare nøkkelen, sikkert litt lurvete kontakt i de bryterne etter en lang vinter..

Som sagt det er ikke lokket som er problemet, men å få løst ut taket i fremkant.

Der det er mekanisk.

PS. trenger ikke de rare nøkklene, har de små vippearmene der:p enklere det:D

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så mye som skal stemme for å få lov til å åpne denne:

Bakluka må være igjen, tenning på og brekket på. Kan jo hende selve bryteren i låsen i bakluka ikke er helt 100?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så mye som skal stemme for å få lov til å åpne denne:

Bakluka må være igjen, tenning på og brekket på. Kan jo hende selve bryteren i låsen i bakluka ikke er helt 100?

vet det:D derfor jeg ikke skjønner noe:)

Det kan jeg sjekke, kan jo ha noe med selve låsen på bakluka..

Takker for svar:)

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sjekket ledningene til bakluka ikke noe brudd der..

Men fant ut at bakluka ikke låser seg når jeg låser resten av bilen!?!

Kan dette ha noe med at taket ikke løser ut??

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sjekket ledningene til bakluka ikke noe brudd der..

Men fant ut at bakluka ikke låser seg når jeg låser resten av bilen!?!

Kan dette ha noe med at taket ikke løser ut??

Mvh

Kim

Absolutt! Den har sannsynligvis ikke helt kontakt med kontrollenheten, evt. dårlig tilbakemelding om låsing/åpning. Sjekk bryteren!

Hadde vært fint å hatt kloa i feilsøkingsskjemaet for disse cabbene.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.