Poleringsmaskin fra Clas Ohlson

Anbefalte innlegg

Er verdt pengene denne. Fin til finnishing polish, men du kan også fjerne litt swirls med den. Litt klumpete og tungvindt å jobbe med bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis du ser i flere andre tråder på bilpleiedelen her, ser du at den anbefales sterkt i forhold til prisen av flere, inkl. meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Titegn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Titegn

 

Takk. :)

 

Noen tips om en maskin som er bedre til å fjerne riper og som er billigere forresten? : klø :

Lest at den fra Clas er best til vanlig polering og ikke så bra til det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener og ha hørt snakk i at den med enkelt hode fra clas ohlson funker bra til fjerning av riper osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk. :)

 

Noen tips om en maskin som er bedre til å fjerne riper og som er billigere forresten? : klø :

Lest at den fra Clas er best til vanlig polering og ikke så bra til det...

 

CDCardic bl.a. selger BestTools rotary maskin(vinkelsliper typen), denne har justering av hastighet osv.

Har også sett at Europris har en lignende sak, men den har jeg ikke testet.

BestTools maskinen har jeg testet med hell, og en kamerat som er helt nerd på bilpleie har brukt denne lenge og sier at den er helt kurant:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, da får man se om det ikke blir en sånn en. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.