#1 Skrevet April 14, 2008 Da er det dags igjen folkens. Er vel flere og flere som har lagt om til sommer sko nå, så det er bare å ta med kamera og stille med godt homør! Kanskje jeg til og med stiller med GTI'en hvis jeg rekker å hente den!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2008 Jeg holder på å skal flytte så jeg kommer mest sannsynlig ikke... Har ikke sommerdekkene mine på samme sted engang men nå er det på tide å få dem på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2008 Eg kjeeem! Trenger ein haug med stickers ettersom eg slit med å få dei på, er det fått tak i skiltplate no eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2008 Jeg kommer jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2008 Tar muligens en tur ja hvis solen skinner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2008 Hehehe, jeg kommer sikkert med en ganske demontert og prøveskilt passat.... hehehehe.... Og kanskje resten av gjengen stiller med the pimp mobile...:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2008 Kommer, men på vinterdekk :-( ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2008 Kommer, men på vinterdekk :-( ..... ..Må justere profilen og avataren din Vidar.... hehe ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2008 Blir ikkje noe treff på meg ikveld, da det er påkrevd at eg kommer i noe gebursdagsbesøk og greier.. 2 av sommerdekkene er i Tyskland, de 2 andre er komt til Bergen. Så snart blir det på med sommerlissene, kommer stolt å viser de frem på neste treff...hehe (Ja, bestilte på Dekkonline.com ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2008 kommer jeg og (på vinterdekk: rolleyes) Noen som har behov for VAG-COM? så tar jeg det med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 15, 2008 Ble visst bare med audien i dag, ettersom passaten står på hjulstillignsbukk på møller og jeg ikke får lov å ta den ut der i fra før i morgen... (*tihi* litt stress med å få den opp og ned fra bukken... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 15, 2008 Treff i dag sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 15, 2008 Kommer kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 15, 2008 Treff i dag sant? jepp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 15, 2008 kommer. kunne trengt og få lest av feil coder med vag com! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 15, 2008 Jeg kommer høyst sannsynlig ikke. Har fruen sin Focus jeg må demontere bakluken på og det kommer til å ta tid: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 15, 2008 Neee... Blir skruing i kveld da utløserlageret på urq'en reiste til de evige racerbaner hin dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 15, 2008 Bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 15, 2008 Flere bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 15, 2008 mer og mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 15, 2008 Beklager kvaliteten, ble mobilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 16, 2008 Ser ut som det var bra oppmøte da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 16, 2008 Ser ut som det var bra oppmøte da. Ja, det var bra med folk og biler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 17, 2008 Shit, savner litt å komme på tirsdagstreff no. Kjekt å se de fleste har fått sommersko på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 24, 2008 Så jo kjempe bra ut dette! Jeg var STUCK i sveits....men nå er jeg tilbake og har en koffert med deler som skal på TT slik at den blir klar til Valdres treffet 4 Mai!! KJEMPE bra at du la ut bilder Ole-Jørgen Frimann Nilsen!!!! Bedre med noen bilder en ingen bilder så det var superdupert min venn. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...