Repsett til S4 og S6 kalippere HP2, hvor skaffe?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk forresten kjøpt komplett mansjett og tetningssett til HP2 bremser hos Mekonomen på gjøvik, disse er produsert av Budweg Calipers, dette var vistnok ikke standard vare hos mekonomen, men de sto i en gammel katalog som lå under disken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk forresten kjøpt komplett mansjett og tetningssett til HP2 bremser hos Mekonomen på gjøvik, disse er produsert av Budweg Calipers, dette var vistnok ikke standard vare hos mekonomen, men de sto i en gammel katalog som lå under disken.

 

Knips gjerne et bilde av pakken med delenummeret på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant rubbel og bit som trengs til overhaling av HP2 caliperne hos Rockauto.com.

Det morsome er prisen; mansjett og giderforinger 30 kr, pinnene 25 kr og tetningsring og mansjett stempel det samme:) Frakten blir dog par-tre hundre kroner....

 

 

[ATTACH=CONFIG]200168[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]200169[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger litt hjelpe jeg også. Klarte under rengjøring å rive opp en mansjett rundt noe bakre kalipere 2013-07-21 22.11.28.jpg

 

Noen som klarer å identifisere hva de kommer fra og nyttes til vanligvis? har bare målt og funnet ut at dette skulle funke på noe prosjekt jeg har gående.

 

Så trenger ny mansjett her til stempelet... :(

2013-07-21 21.43.46.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne passer vel på mange biler vil jeg tro?

Golf mk2-mk3, Jetta, Vento, Scirocco, Corrado osv osv.

 

Her f.eks får man overhalingskit til rundt en 50-lapp. (dyr frakt for bare den men.. Finner mye annet snasens å kjøpe der om man restaurerer bil..)

Fant ikke noe tilsvarende hos Mekonomen i farten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som klarer å hoste opp et delenr på Kaliperen, rep settet eller et chassinr til en bil som har maken? Skal på Møller en tur å høre men trenger noe mere presist.

 

Klarte å finne noe info og den kaliperen er trolig fra en Audi 80 coupe 86mod. Rep.set utgått i 2010.

 

Ferden endte på Autoproducts nord BileXtra på tiller i Trondheim der de har til meg i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.