Nye bremseklosser - S4 (2.2)

Anbefalte innlegg

Hei !

Då eg la om til sommardekk fekk eg bekrefta det køyrecomp. klaga over, slitte bremser. Eg var innom til ein lokal forhandlar for å få pris på nye bremseklosser. Han sa ca. 600 kr bak og 1700 (!) framme.

Eg kikka litt rundt på nettet for å finne prisar og kom over dette:

http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0127&ASP=3830653&Type=Audi&Model=S4&Year=1994

Sidan eg har lite peiling på sånnt, lurte eg på om nokon kan bekrefte at desse vil passe bilen min ? Det er ein 94 mod. S4 (100) sedan 2.2. Det skal vera den typen bremser som har 2 sett bremseklossar på kver side av skiva framme (altså 4 klossar per hjul).

Alle tips mottas med takk ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, de til 1169 minus rabatt, ser ut som typen du skal ha. Er noen til som har slike også, sjekk gjerne med CD-Cardic (som har Mintex) og Mekonomen eller din 'favorittdelepusher'. Pass på skruene som holder klossene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. jeg kjøpte mintex klosser på ebay med skiver og hele pakka, utmerket kvalitet! betalte ca 400kr for komplette klosser rundt om, levert på døra 5 dager etter bestilling. billig og bra + lite bremsestøv:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar ! :) Kikka litt på e-bay og fant eit mintex kit, med skiver og alt... er jo fin pris med tanke på dollar-kursen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket med NBS da ? de hadde værtfall til bilen min til litt over 600 lappen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket med NBS da ? de hadde værtfall til bilen min til litt over 600 lappen.

Litt problemer med den linken eg la ut, men den var til Norsk Bildelsenter, ser at det er litt billigare til eldre modellar.... men takk for tipset :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset ! Har lite erfaring med e-bay : flau : Sidan det er litt hastverk har eg no valgt å bestille eit nytt sett framme og eit nytt bak frå NBS. Tenkte eg kunne bruke dei klossene som sitt på framsida rundt om, sidan dei er betraktelig mindre slitt enn dei som sitt på baksida.

Forresten nokon som veit kor mykje rabatt medlemmer får hjå NBS ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare spørr på nbs og oppgi medl. nr:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.