#1 Skrevet Oktober 3, 2004 Her kjemer 2 bilder fra "I, robot" filmen som var på kino for ikke lenge siden. Jeg så den ikke å hadde ikke fått med meg bilen fra filmen og hvis vi er flere så dukker det opp to bilder av Audi RSQ her.....som ruller på kuler istede for hjul........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2004 Dama står på tilbehørslisten..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2004 og noen av bildene jeg tok i Porsgrunn......... Denne gobilen kunne jeg tenkt meg å hatt som "bryllupsbil" hvis jeg kommer så langt engang....eller noe tilsvarende....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2004 Larsemann og Christian præikær RS4...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2004 Noen av VWene..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2004 En gobil til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2004 Gobil og Lars sin gocab......men uten...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2004 ...denne spoileren som Lars hater og jeg liker...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2004 "Her kommer tøffe tøffe tøffe tøff" (tøff i pysjamas)...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2004 Vil ha........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2004 Nye vinterfelger? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2004 Og tilslutt......har lyst til å gjøre sånn med bakluka....men beholde VW emblemet og fjerne håndtaket=åpne luka innenfra by wire....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 4, 2004 Bygg om til 'ny Golf style', da vel? Sånn med håndtaket i emblemet. Det er det ingen andre Poloer som har i hvertfall! Fine bilder, forresten! Kult at Jørn tok en tur! (Var vel han i SQ'n?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 4, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård Bygg om til 'ny Golf style', da vel? Sånn med håndtaket i emblemet. Det er det ingen andre Poloer som har i hvertfall! Fine bilder, forresten! Kult at Jørn tok en tur! (Var vel han i SQ'n?) SQ`en til Jørn er så vidt jeg vet solgt, og dessuten er dette en URQ..... Men ja, Jørn var der han, men med MTM bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 4, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt SQ`en til Jørn er så vidt jeg vet solgt, og dessuten er dette en URQ..... Men ja, Jørn var der han, men med MTM bilen! Ser det nå, selvfølgelig, men skummet bare gjennom tidligere.. Så fin ut, da!! Så den er solgt?? Ille, men jeg regner med at vi får se den IMSA-motoren hans i et prosjekt om ikke så altfor lenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...