Bergen lokallag: Vårmønstring

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal klubben stille med noe utstilling på vårmønstringen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vårmønstringen er 1. mai (Kristi himmelfartsdag) sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer på lagunen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at bergen gatebilklubb har fått seg stor plass, vi er fortsatt stuet under "gjester", litt gale når vi snakker nordens største bilklubb.

 

http://www.mkib.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at bergen gatebilklubb har fått seg stor plass, vi er fortsatt stuet under "gjester", litt gale når vi snakker nordens største bilklubb.

 

http://www.mkib.no/

 

Tror ikke du det har litt med aktivitetsnivået på klubben å gjøre da? VACN Bergen har ikke akkurat stukket nesen fram det siste året. Om vi som klubb begynner å gjøre mer av oss kan det jo hende at det blir noe slikt på oss også... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnen er nok at vår argeste "konkurrent" - BMW-klubben sitter i utvalget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal klubben stille ut noen biler her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal klubben stille ut noen biler her?

 

De har vel gjort det tidligere år ihvertfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du det har litt med aktivitetsnivået på klubben å gjøre da? VACN Bergen har ikke akkurat stukket nesen fram det siste året. Om vi som klubb begynner å gjøre mer av oss kan det jo hende at det blir noe slikt på oss også... : klø :

 

Lag aktivitet da! Du er flink å ville noe, men er aldri med når det skjer noe.

 

 

Tideligere år har en del fra klubben møttes på audi senteret på minde og kjørt samlet derfra. Dette syntes jeg er en ålreit tradisjon, noen fler som har lyst til dette i år eller skal vi finne på noe annet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag aktivitet da! Du er flink å ville noe, men er aldri med når det skjer noe.

 

 

Tideligere år har en del fra klubben møttes på audi senteret på minde og kjørt samlet derfra. Dette syntes jeg er en ålreit tradisjon, noen fler som har lyst til dette i år eller skal vi finne på noe annet?

 

Er ikke mitt ansvar. Sitter ikke i styret. Dette er noe dem som sitter der må ta. Jeg snakker ikke for meg selv heller, tror nok ikke jeg er den eneste som er skuffet over nivået på aktiviteter her. Nå har det seg også slik at jeg jobber skift og dermed er det vanskelig å stille. Er stort sett på jobb når det er treff...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at bergen gatebilklubb har fått seg stor plass, vi er fortsatt stuet under "gjester", litt gale når vi snakker nordens største bilklubb.

 

http://www.mkib.no/

 

 

Ser av mkib sine sider at heldigvis mitsubushiklubben (?: klø :) har fått egen plass, -blir nok den råeste og best besøkte standen på hele Vårmønstringen. Ikke rart VACN må vike da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns vi bør gå for Gaute sitt forslag om møtested på Audi senteret.

Vi får iallefall samlet "troppene" litt, uansett stand/ikke stand så greier vi å plassere oss slik at vi blir lagt merke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er egentlig opplegget der? Er det bare amcars og japser, eller er det en del europeisk også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det til neste år blir mer i fra vacn der? i hvertfall søke om å få plass til å stille ut biler med et stand... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann.

 

Ja vi skal gjøre som vi vanligvis gjør. Vi treffes på audi senteret og kjører samlet kolonne opp!! Vi har valgt og ikke ha egen stand der oppe grunnet at dette koster penger og at vi da blir plassert mye dårligere en vi vil gjøre på gjeste parkeringen.

Vi har hatt denne ordningen her i 6 år nå og den fungere helt supert. Vi tar med oss bannere slik at folk ser hvem som er på plass fra oss.

 

Håper så mange som mulig har annledning til og ta seg en tur opp, enten om det er i samlet flok fra Audi senteret eller om dere kommer senere. Får også håpe at været blit bra da....!

 

PS: Ser det er litt misnøye med enkelte personer i lokallaget og skulle det være noe så ta heller og ring meg eller bruk en egen tråd på slike saker. Og HUSK at vi alle sammen i lokallaget er en stor gjeng som har muligheten til også selv og jobbe med og få til flere aktiviteter.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtes på Audi senteret klokken 0930 for felles kjøring opp på Lagunen slik at vi kan få oss gode plasser på langlang rekke...!

 

Jihaaaaaaaaaaaa

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God stemning:D Blir første mønstring med klubben dette! Så gjenstår det å se om de vil slippe inn Caddyen...var såvidt jeg kom meg inn med Audien for to år siden:p

 

@ TThomaz: sånne berømte jubileumsmerker, tar du de med til Lagunen? Kunne tenkt meg et slikt:)

Må forresten ha et vanlig et og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God stemning:D Blir første mønstring med klubben dette! Så gjenstår det å se om de vil slippe inn Caddyen...var såvidt jeg kom meg inn med Audien for to år siden:p

 

@ TThomaz: sånne berømte jubileumsmerker, tar du de med til Lagunen? Kunne tenkt meg et slikt:)

Må forresten ha et vanlig et og...

 

No stress! Det skal jeg ta med meg! Til dere som kommer....HUSK og ta med inngangsPÆNG!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker jeg kommer en tur, men bare for å titte. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer selv å parkere utenfor, da jeg ikke syntes bilen min er i utstillings stand. Dette er noe jeg personlig syntes alle bør tenke igjennom før vi kjører inn. Dette er jo tross alt en utstilling, ikke et treff! Dette er bare min mening, kom med inspill og slakt hvis dere føler det er på sin plass!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer selv å parkere utenfor, da jeg ikke syntes bilen min er i utstillings stand. Dette er noe jeg personlig syntes alle bør tenke igjennom før vi kjører inn. Dette er jo tross alt en utstilling, ikke et treff! Dette er bare min mening, kom med inspill og slakt hvis dere føler det er på sin plass!!

 

Det er jo forsåvidt sant, men det å vise det man kjører rundt i til vanlig syntes jeg også er bra, det kan både imponere og skape inspirasjon til folk som kankje vil gjøre ting med sin bil som er i daglig bruk.

 

og det er med at din bil ikke er i utstillings stand er forsåvidt uenig i;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar du med ett sånt jubileumsmerke til meg også thomas? ga vekk det ene til en som kom litt sent på treffet på fredag og det andre presterte eg å krølle før eg kom hjem :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint vær jo??? Hmmmm så bra greier. Da ses vi på Audi senteret klokken 09.30 da dere. Og jeg tar med meg merker til dem som ikke har fått disse.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på eg tar meg en tur oppover å kikker litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tok bilder av VACN-standen eller andre interessante ting på vårmønstringen eller?.,,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.