#1 Skrevet April 15, 2008 hallo. finnes det noen bremse oppgraderinger tli 90q type89 b3 som er san noge lunde bolt on?? ser de bruker focus st skiver og rs2 caliper på type 85. noen som har noen lignene alternativer til type 89 b3?? mvh jørgen borge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2008 hallo. finnes det noen bremse oppgraderinger tli 90q type89 b3 som er san noge lunde bolt on?? ser de bruker focus st skiver og rs2 caliper på type 85. noen som har noen lignene alternativer til type 89 b3??mvh jørgen borge Skulle ikke tro at dette skulle være noen case. Ford har jo 4*108, og så kan du skaffe deg RS2 caliper med brakett? Alternativet er jo å bygge om til 5 bolts. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2008 Har hørt at KRB skaffer til 4x108..... Men da må det være en del som bestiller.... Jeg vet ikke om jeg skal byge om til 5x112 enda.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2008 034 har, krever minimum 17" felg http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_87_106&products_id=1269 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2008 034 har, krever minimum 17" felg http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_87_106&products_id=1269 ja, har tittet litt på det, men hadde vært kjekt og kommet over noe litt billigere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2008 Skulle ikke tro at dette skulle være noen case. Ford har jo 4*108, og så kan du skaffe deg RS2 caliper med brakett? Alternativet er jo å bygge om til 5 bolts. ja, passer focus skivene over på b3 også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2008 ja, passer focus skivene over på b3 også?? Dreie opp navhullet litt så. Jeg skal ha slike på min B3. Har tatt opp boltehullene litt også men tror kanskje ikke det er nødvendig egentlig. Skal også bruke RS2-calipper med braketter. Det skal visstnok passe greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2008 ok, da går jeg for det:) en med navn martin jensen her inne som skal lage no braketter og, så da blir det sikkert fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2008 har foresten funnet ett annet alternativ også.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15567 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2008 ¨Ser ut som Focus skiver er det beste alternativet for min del... Må bare finne kalipere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2008 kjøpte meg store rs2 calipere og slissa og borra focus skiver på ebay i går:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...