#1 Skrevet April 15, 2008 Har kjøpt en Audi 80 Cab til dama. Bakruta var sprekt, så jeg bestillte en ny rute. Tenkte jeg skulle brå montere denne igår kveld. Sitter jo med glidlås på kalesjen... Vet at hvis ruta aldri har hvert bytta, sitter det to kabler du må sette strøm på, så smelter limet rundt, og du kan dra den av. Du skal visstnok da "lime" på en glidlås som du skal feste den nye ruta med. Sånn var det ikke på denne. På denne var ruten festet med glidlås, men det var ingen ender. Den er limt i skjøtene, og det er ingen ting og dra den av med(den saken som fører glidlåsen sammen). Noen som har hvert borti dette før? Er det bare og og rive og røske den av, eller ødleger jeg da glidlåsen som sitter fast i kalesjen?? Håper noen har noen gode tips, på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2008 Har kjøpt en Audi 80 Cab til dama. Bakruta var sprekt, så jeg bestillte en ny rute.Tenkte jeg skulle brå montere denne igår kveld. Sitter jo med glidlås på kalesjen... Vet at hvis ruta aldri har hvert bytta, sitter det to kabler du må sette strøm på, så smelter limet rundt, og du kan dra den av. Du skal visstnok da "lime" på en glidlås som du skal feste den nye ruta med. Sånn var det ikke på denne. På denne var ruten festet med glidlås, men det var ingen ender. Den er limt i skjøtene, og det er ingen ting og dra den av med(den saken som fører glidlåsen sammen). Noen som har hvert borti dette før? Er det bare og og rive og røske den av, eller ødleger jeg da glidlåsen som sitter fast i kalesjen?? Håper noen har noen gode tips, på forhånd takk Har skifta rute på cab`n til fruen her i vinter.. Endte med at den ble levert på møller, og brukte ruteforsikring:) Den må vist limes inn igjen også var litt styr med det for å si det sånn.. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...