#1 Skrevet April 15, 2008 Skal bestille et sett med bremseklosser fra Autotuning (fremme og bak), men han jeg snakker med klarer ikke helt å finne de rette demperplatene eller klosser fremme til meg.. Har bigreds, 322x32 og 299x24 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2008 Skal bestille et sett med bremseklosser fra Autotuning (fremme og bak), men han jeg snakker med klarer ikke helt å finne de rette demperplatene eller klosser fremme til meg.. Har bigreds, 322x32 og 299x24 Sats på Ferodo DS2500 istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2008 Drive å skrur bremse så kan skjekke det i mårga..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2008 Skal bestille et sett med bremseklosser fra Autotuning (fremme og bak), men han jeg snakker med klarer ikke helt å finne de rette demperplatene eller klosser fremme til meg.. Har bigreds, 322x32 og 299x24 Hadde du giddet å poste pris på de demperplatene hvis du finner det? Billigste jeg har funnet er 250kr/stk på vagparts.com. Hvis du går ut fra Porsche 993 TwinTurbo burde han finne den har de samme bremsene, iallefall foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2008 Sats på Ferodo DS2500 istedet ja, har tenkt å gjøre det (fikk jo ferrodo delenr av deg) men han på autotuning trengte riktig delenr på klossene for å finne riktige demperplater.. Var bare litt feil skrevet I hans system står det at big reds til RS2 bruker 16 demperplater fremme, men det er jo for noen kalippere som er 8 stemplede i såfall... Når jeg bruker VAG delenr får jeg opp de store (riktige) demperplater fremme, mens han får opp noen andre. fant tilslutt ut at de store demperplatene med 2 sylindre på hver som jeg har brukt før er de samme som på 4 stemplede 996 turbo calippere. endte med å bestille demperplatene fra vagparts.com: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...