Porsche delenr på RS2 klosser?

Anbefalte innlegg

Skal bestille et sett med bremseklosser fra Autotuning (fremme og bak), men han jeg snakker med klarer ikke helt å finne de rette demperplatene eller klosser fremme til meg..

Har bigreds, 322x32 og 299x24

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bestille et sett med bremseklosser fra Autotuning (fremme og bak), men han jeg snakker med klarer ikke helt å finne de rette demperplatene eller klosser fremme til meg..

Sats på Ferodo DS2500 istedet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drive å skrur bremse så kan skjekke det i mårga.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du giddet å poste pris på de demperplatene hvis du finner det? Billigste jeg har funnet er 250kr/stk på vagparts.com.

Hvis du går ut fra Porsche 993 TwinTurbo burde han finne den har de samme bremsene, iallefall foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sats på Ferodo DS2500 istedet

ja, har tenkt å gjøre det (fikk jo ferrodo delenr av deg) men han på autotuning trengte riktig delenr på klossene for å finne riktige demperplater..: klø : Var bare litt feil skrevet :P

I hans system står det at big reds til RS2 bruker 16 demperplater fremme, men det er jo for noen kalippere som er 8 stemplede i såfall... Når jeg bruker VAG delenr får jeg opp de store (riktige) demperplater fremme, mens han får opp noen andre.

fant tilslutt ut at de store demperplatene med 2 sylindre på hver som jeg har brukt før er de samme som på 4 stemplede 996 turbo calippere.

endte med å bestille demperplatene fra vagparts.com: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.