#1 Skrevet Oktober 3, 2004 Legger opp noen bilder fra freddan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2004 .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2004 I Kampens hete men stor konsentrasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2004 Cato konser under Rally spilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2004 i stua til lokallagshøvdingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2004 Softwaren til bilbanen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2004 Ja, Kenneth fant vofsen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2004 Så det ble ikke noe fyllekjøring på dere? Synes bare jeg så brusflasker og en farris på bordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2004 Fint lite av det, gitt! Så ut som at de fleste skulle sitte på med noen, og jeg trodde jeg var blandt de få som skulle kjøre selv.. Men Cato og jeg klarte i hvertfall å holde Andreas oppe til nesten kl. 2, så _noe_ gjorde han vel riktig! StoOor takk til Andreas for å ha ordnet dette!! (Håper ikke vi ble for lenge, Andreas!! ) Det var forresten ikke bare bilene som hadde lys.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2004 Bulkings.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2004 Hmmmmmmmm Men fikk noen med resultatene da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2004 Hehe.. Nei, de snakker vi ikke høyt om!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 4, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård Hehe.. Nei, de snakker vi ikke høyt om!! He he he... Syns vi alle klarte oss bra jeg da:-) Men det hadde jo vært artig om andreas klarte å finne resultatene på dette da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 4, 2004 Ligger hime.. skal fikse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 4, 2004 Halla lokale helter..... Hehhe..kenneth, du måtte plage vofsen..regna med det ja.. :-) Sporty av Andreas å stille opp med avslutningsfest. Synd jeg ikke fikk vært der. Får henge meg på neste gang.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 4, 2004 Dette så jo gøy ut....skal komme sterkere tilbake......var ikke spes hyggelig å ha med å gjøre på Freddan....egentlig ikke hele uka...pga syk osv.........så jeg tror det var greit å slippe snørra mi på bilbanen(kunne lett blitt noen ufrivillige snurringer av det...he he) Vælkømmin Hans Jørgen...kult med flere i lokallaget........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 6, 2004 Apropos nytt medlem, Stod en Jetta VR6 i kjelleren på Meny på Revetal, med panseret opp og greier. Eieren stakk før jeg fikk snakket med ham, men skal prøve å værve neste gang! Er mange fine Golfer rundt om som jeg ALDRI ser på treffene våre også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 6, 2004 Ja det er masse fine vag\audi biler rundt i nærpmrådet vårt ja.. :-) Men andreas, åssen ligger det ann med resultatene fra fredagskvelden da??? Tapte du kanskje siden du ikke vil si noe om det?? HA HAHAHA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 6, 2004 Er det dette man kaler gutte kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 20, 2004 Hmmmmm Andreas da, kommer det ikke opp noen resultater fra kvelden da?? Eller er du furten for alle slo deg ;-) hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 1, 2005 hvor kan jeg treffe Bjørn Eirik Ødegården? Var nok meg du så på meny med den jetta'en, men nå er jeg blitt medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...