#1 Skrevet April 15, 2008 Når jeg starter bilen så piper FIS'en og gir beskjed om at høyre bak-pære er ute av drift og så forsvinner feilmeldingen. Når jeg ser på pæren så ser jeg at den slukker akkurat i det FIS'en piper før den begynner å lyse igjen. Jeg har prøvd å bytte pæren og å ta bort irr o.l. på kontakten mellom pæren og holderen, men jeg får fremdeles feilmeldingen. Noen som har en idé om hva som forårsaker dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2008 Ingen som har en eneste teori? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2008 Tipper det ikke har noe med selve pæren eller kontakten å gjøre, men at det er en bug i systemet. Har du prøvd å slette feilkoder i vagcom osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2008 Det er ingen feilkoder. Og så skjer det bare av og til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2008 Har hatt Biltema baklys/bremselys pære som har gitt feil selv om den fungerte. Byttet til annet merke og feilkode forsvant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2008 Jeg satt inn en ny Osram pære, men har forsatt samme problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...