#26 Skrevet Mai 2, 2008 Monterte en strammere fjær fra KRB idag. Den skulle gi ca 1,2 i grunntrykk, det er kanskje noe i overkant, men jeg justerte opp unbrako skruen på WG så den står nå helt i toppen av lokket. Nå går den iallefall som bare f.... Men jeg sliter fortsatt med litt ustødig trykk. Den spretter opp i 1,6 på tunge gir men detter kjapt ned i 1,4 og holder det en stund før den kryper ned mot ca 1 bar til rødmerkinga. Er det usunt at den er oppe i 1,6bar et halvt sekund eller no hver gang jeg trøkker til i tunge gir? Er dette med N75 eller MBC? Gå for grunntrykk på 1 bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 2, 2008 Dette er med MBC. grunntrykket er nok ikke langt unna 1bar nå, men noe mer er det nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 2, 2008 denne rs2 er helt lik!!!!!!! går opp på 1.6 men faller ned på 1 på 4000 omdreininger... Hveilken turbo har du-?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 2, 2008 original turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 2, 2008 har du funnet ut noe mere om va de kan vere? hos meg blir dette verre når bilen er varm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 3, 2008 Harald, ta deg en tur på lokallagstreffet til tirsdag så kan jeg prøve å se litt på det. Er ikke ekspert men kan kanskje bidra med noe. Regner med det er fler fra Kongsberg som kommer på treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 3, 2008 Lokallagstreff ja! Hvor da? Skal se om jeg ikke får med meg Dennis så tar vi en tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 3, 2008 Region øst divisjon Buskerud, Drammen lokallag http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=107131 PS har fått noe lekkasje jeg også på S2'n, smittsomt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 4, 2008 kan dette vere hjerne feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 4, 2008 Noen som ka si meg hvordan RS2 turboen holder trykket oppe over turtalls registeret? Har vel 1,6bar fra 3300 ca? men når jeg girer ved ca 6000-6500 har trykket dalt ned til ca 1,2 - 1,3? Hvis jeg strammer wastegate fjæren enda mer, vil trykket holde seg lengre? eller har ikke dette noe å si..? Wastegatefjæren er 1,9bars fra 034 som står helt ytterst, på det svakeste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 5, 2008 Original RS2 skal vel ha ca 1,4 fra 3500omdr og holde 1bar ut registeret. Det er det meste jeg fikk ut av min når den hadde org. WG fjær og N75 fortsatt kobla på. Jeg tror ikke hardheten i fjæra har noe å si på hvor høyt trykk den holder på turtall, det kommer mer ann på turboen, men med en strammere fjær så KAN du holde høyere trykk. Men det er jo turbotrykksventilen som bestemmer trykket. Mener jeg hørte en gang at en sånn manuell turbotrykksventil ikke skal justere noe særlig mer enn 100% av grunntrykket før den begynner å bli ustabil.. d.v.s ca 0,8 bar på en sånn motor som dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 5, 2008 oki. har elektronisk boost controller og n75 koblet til, men fjernet. og stivere wastegate fjær.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 5, 2008 Hvordan turbo har du? Chip? Hvis du har 1,2-1,3bar på org. turbo helt til rødlinja så er vel ikke det så dårlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...