Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til noen som selger solfilm i hardanger/sunnhordaland området?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann Chris!!

 

Vi har avtale med Scandinavia Solfilm på 20% så bare ring dem og bestill deg en time så ordner du detta. Flinke folk som kan jobben sin!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm..

Da eg ringte Scandinavia solfim i februar i år..

Måtte eg vel ringe 3-4 personer før eg fikk tak i den som har med Hordaland og gjøre.

Fordi han som står oppførte som ansvarlig for hordaland, ikke har jobb i firma lenger.

Tror eg endte opp med og snakke med han som var ansvarlig for Oppland.. Han sa han skulle komme til Bergen i mars.

Han fikk nr mitt osv.. Sa han skulle ta kontakt, men har ikke hørt noe fra han siden den gang....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig at det har vært litt utskifting i firmaet det siste året. MEN ting skal være på plass igjen nå. Se om dem har oppdatert siden sin nå. Han du skal ha tak i heter Håkon mener jeg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nye folkene hos Scandinavia er veldig trivelige og meget dyktige i jobben sin, var nettopp her i Kvinnherad og tok en del biler, strålende service og arbeid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit at vi får 20 % hos dem men dem er jo dyre. Jeg sotet bilen hos riis bilglass,under prisen til skandinavia med rabattene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 4200 for hele golfen min, da la de også på bakruta , syntes det var en ok pris.

 

Bra service, hyggelige folk, og veldig opptatt av kunden i fokus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig at det har vært litt utskifting i firmaet det siste året. MEN ting skal være på plass igjen nå. Se om dem har oppdatert siden sin nå. Han du skal ha tak i heter Håkon mener jeg.

 

TThomaz

 

 

Håkon har sluttet sa dei til meg.Sota 2 ruter hjemme hos meg får 1 uke sidn:)

god service og god pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.