#1 Skrevet April 15, 2008 Noen som kjenner til noen som selger solfilm i hardanger/sunnhordaland området? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2008 Hei sann Chris!! Vi har avtale med Scandinavia Solfilm på 20% så bare ring dem og bestill deg en time så ordner du detta. Flinke folk som kan jobben sin! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2008 Hmmm.. Da eg ringte Scandinavia solfim i februar i år.. Måtte eg vel ringe 3-4 personer før eg fikk tak i den som har med Hordaland og gjøre. Fordi han som står oppførte som ansvarlig for hordaland, ikke har jobb i firma lenger. Tror eg endte opp med og snakke med han som var ansvarlig for Oppland.. Han sa han skulle komme til Bergen i mars. Han fikk nr mitt osv.. Sa han skulle ta kontakt, men har ikke hørt noe fra han siden den gang.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2008 Det er riktig at det har vært litt utskifting i firmaet det siste året. MEN ting skal være på plass igjen nå. Se om dem har oppdatert siden sin nå. Han du skal ha tak i heter Håkon mener jeg. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2008 De nye folkene hos Scandinavia er veldig trivelige og meget dyktige i jobben sin, var nettopp her i Kvinnherad og tok en del biler, strålende service og arbeid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2008 Greit at vi får 20 % hos dem men dem er jo dyre. Jeg sotet bilen hos riis bilglass,under prisen til skandinavia med rabattene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2008 Jeg betalte 4200 for hele golfen min, da la de også på bakruta , syntes det var en ok pris. Bra service, hyggelige folk, og veldig opptatt av kunden i fokus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2008 Det er riktig at det har vært litt utskifting i firmaet det siste året. MEN ting skal være på plass igjen nå. Se om dem har oppdatert siden sin nå. Han du skal ha tak i heter Håkon mener jeg. TThomaz Håkon har sluttet sa dei til meg.Sota 2 ruter hjemme hos meg får 1 uke sidn:) god service og god pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...