#1 Skrevet April 15, 2008 Ja, har nettopp snakket med Tom på tlf. Så da tenkte jeg at vi skulle fått arrangert en liten filmkveld på vwærkste. Filmen vi skal se er Dbadged. Filmen er laget i sammarbeid med Dubaudi og Vwvortex. Trailer finner du Her Filmen vil vises på Torsdag. Det jeg lurer på er hvor mange som kunne tenkt seg og kommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2008 Dette har ikke jeg fått med meg (tomt for strøm på tlf), men det blir fett! Såklart er jeg med, men det sier seg vel nesten selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2008 Jeg vet da ikke om jeg kan. Har en bil som skal jobbes med. + rutene skal leveres på torsdags kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2008 kl og denne torsdagen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2008 Førstkommende Torsdag ja:) Blir vel i 19-20 tiden ser jeg for meg. Hva passer best for folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2008 Vist ikke noe annet kommer i veien så er jeg glatt med å ser den filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2008 Jepp da er jeg klar for film i kveld. Blir vel øl og film på meg og Jørgen Gerhardsen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...