#1 Skrevet April 15, 2008 Sitter og ser på utstyrslista til nye bilen. Har krysset av på størsta navi'n. Til den håreisende prisen av 29 000: eek : Men så ser jeg at jeg også kan krysse av for tlf? Er ikke blåtann integrert i navi'n? Bestiller jeg radio kommer den på koster den 6250 Så må jeg ha gps som koster ca 5000 Så må jeg ha trådløs tlf som ligger på rundt 2000. Dette blir da 13250. Tenkte da at jeg like gjerne kunne ta store navi. Navi 29000 - Radio blåtann og gps 13250 = Vil jo si at jeg egentlig "bare" betaler 15750 for navi. Men hvis ikke blåtann er innebygget i navi blir regnestykket mitt feil og da lurer jeg på om jeg ikke bare hopper over hele navi'n. Hva rettferdigjør den horrible prisen på navi hvis ikke noe så enkelt som tlf tilkobling er innebygget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2008 Det er nok ikke blåtann inkludert i navi'n. Du må nok bestille det i tillegg. Og ja, det er grisedyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...