#1 Skrevet April 15, 2008 Kan noen med litt peiling fortelle meg hva denne "tuben" er for noe? Den har delvis løsnet fra innsugsrøret. Er det bare å rive den av og teipe igjen, eller er det noe turbulensgreier som må være der? Bilen det er snakk om er en 97 Audi A3 1.8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2008 Slange fra veivhusventiloasjon, kjøp en ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2008 Takk for svar. Sikker på at vi snakker om samme slange? Tenker på den helt til høyre. Har revna fra innsugsrøret. Skjønner ikke helt hvilken funksjon denne kan ha da den ikke går noen sted. Bare en slags tube som er festet på innsugsrøret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2008 Den driten der så jeg på min Golf IV 1.8 20V idag også Den ser helt unyttig ut, så jeg ville tro den ikke er til noe spess fremfor og sette fast i luftfilterboksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...