#1 Skrevet April 15, 2008 Ser ut til at drevet på fordeleren på min RR motor har gått i oppløsning. Slik jeg ser det så er det enklest å ta av innsuget for å få bytta fordeleren? Ser ut til å være umulig å få ut den skruen som holder fordeleren uten å fjerne innsuget? Noen som har gjort dette før som har en liten jobbeskrivelse? Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2008 Er det virkelig ingen her som har bytta fordeler på en 3B eller RR motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2008 På 3B kommer du til skruen bakfra...er trangt men det går.....mye enklere om man fjerner innsuget ja.... Bare pass på at timinga stemmer når du setter inn den nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2008 Ok, takker, var innihelvete trangt i ur'en synes jeg, virka nesten umulig, hehe. Tror jeg går for å fjerne innsuget, er klar over timinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...