#1 Skrevet April 15, 2008 Hei, Vet noen om det finnes reservenøkler å få tak i til det originale avtagbare hengerfestet på en audi a6 avant 1996? husker ikke produsentnavnet i farten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2008 Hei! Har org avtagbar hengerfeste til min S6 96`modell. vet ikke om det er samme nøkkel. Kan jo lage en kopi og sende deg, så kan du jo prøve:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2008 Det er sannsynligvis Westfalia hengerfeste, men vet ikke om det er noen andre enn Møller som har forhandlet disse. Nøkkelen på mitt hengerfeste ser ut som den er til en vanlig, litt liten sylinderlås.. Er nok kjekt å prøve en i nærmiljøet før du gjør for mye ut av dette, ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2008 Det er sannsynligvis Westfalia hengerfeste, men vet ikke om det er noen andre enn Møller som har forhandlet disse. Nøkkelen på mitt hengerfeste ser ut som den er til en vanlig, litt liten sylinderlås.. Er nok kjekt å prøve en i nærmiljøet før du gjør for mye ut av dette, ja! Hei, har prøvd med nøkkel fra nyere westfalia hengerfester, de passet ikke. lurer på om det er et bosal hengerfeste. sikkert levert av westfalia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...