#1 Skrevet Oktober 3, 2004 Hvis motoren går ugjevnt på tomgang. Hva kan det være? Hvor dyrt/vanskelig er det å bytte slavesylinderen til clutchen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2004 Tomgangsregulatoren? Evt. en av slangene ut eller inn på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Kjørnes Tomgangsregulatoren? Evt. en av slangene ut eller inn på den... lett eller vanskelig å bytte/fikse for en med 5 tommeltotter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2004 Slavesylinderen er vel den som sitter på girkassen om jeg ikke husker helt feil, er vel ikke så mye arbeid å skifte den. Men det jo trangt som vanlig da!! har selv byttet den, og det tok ikke så lang tid og det er ikke så veldig vansklig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2004 Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad Slavesylinderen er vel den som sitter på girkassen om jeg ikke husker helt feil, er vel ikke så mye arbeid å skifte den. Men det jo trangt som vanlig da!! har selv byttet den, og det tok ikke så lang tid og det er ikke så veldig vansklig! Takker:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2004 På min sitter den mellom innsug og toppdeksel. En avlang rund dings med en el-kontakt på. Den ene slangen sitter i enden (motsatt side av kontakten) og den andre ca midt på under. Jeg rengjorde min med elektro-rens. Den var endel dritt i den, men ikke nok til at det gjorde noe spesielt nytt Uten den tilkoblet gikk ikke motoren på tomgang, hostet og bar seg. Men gikk når jeg holdt den rundt 2000+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...