#1 Skrevet April 16, 2008 Hei En gang har jeg sett hvite blinklys forran på en audi 200 20v. Er dette noe man kan kjøpe til denne modellen, eller var den bilen jeg så utstyrt med hvite blinlys fra Golf MK1 eller annen bil? dere med 200 20v, hvor kan jeg kjøpe hvite blinklys? Evnt hvis noen har oransje brukte liggende trenger jeg det på høyre side, da mitt er knust svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2008 Noen som har Golf MK1 med hvite blinklysglass? Kan du ta mål av dette, slik at jeg kan sjekke om det passer i forhold til bredde og høyde på min 200 evnt noen som vet størrelse på BMW E30 blinklys forran. De vet jeg har hvite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2008 De hvite glassene fra Golf mk2 skal passe med noen modifiseringer (mulig du må bruke hele lykteinnsatsen fra golfen), men hvite plug&play-glass finner du nok ikke til 200 20v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2008 Hei Noen med 200 der ute som kan bekrefte at blinklys fra golf 2 passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2008 Golf II før 1989 passer Du trenger komplett blink lape Mvh Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...