Eiring på chromefelg, mulig å redde?

Anbefalte innlegg

har noen chromefelger som har kjørt på saltede veier i 2 år(ikke av meg). De har da begynt å eire på ekene, har gått gjennom chromebelegget noen steder også. Det jeg lurer på er om dette er noe en kan gjøre noe med? Legger ved noen bilder så dere kan se hva det gjelder.

IMG_0965 (Medium).jpg

IMG_0968 (Medium).jpg

IMG_0970 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff det var et trist syn,folk som bruker kromfelger å polerte felger på salta vinterveier har ikke peiling.........hadde ikke de vært kromma hadde det nok vært bare å gitt de en god runde med Autosol og en liten svampbit. Men siden de er krommet så er nok det ødelagt vil jeg tro. Du kan jo prøve med litt Autosol eller evt. litt vanlig polish å gnukke litt. Hvis krommen er gåen kan du jo få glass/sandblåst de å pulverlakkert de da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er utrolig irriterende. Sa ifra til han som har brukt dem på vinteren att de ville bli ødelagt, men hørte ikke etter :(. Vil ikke autosol bare stripe dem ? Har noe chrompolering som jeg kansje kan forsøke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er utrolig irriterende. Sa ifra til han som har brukt dem på vinteren att de ville bli ødelagt, men hørte ikke etter :(. Vil ikke autosol bare stripe dem ? Har noe chrompolering som jeg kansje kan forsøke.
Autosol er det fint slipemiddel i så hvis du er litt forsiktig å ikke gnukker i 5 timer på samme plass går det bra. Har selv brukt det på polert alu med meget godt resultat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.