Vestfold: Noen som kjenner audio/video repratør i vestfold?

Anbefalte innlegg

Ja de har vel omtrent gått under jorda, men jeg har en video som ikke er så sykt gammel som jeg tror bare heisen har gått på eller noe slikt. Så jeg skulle hatt en tass til å kikke på den om det blir dyrt eller ikke... Evt fiksa den.

 

Kjekt å ha video til gamle filmer vettdu....

 

Anyone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo spørre serviceelektronikerlinja ved Horten Videregående Skole da, de tar sånne oppdrag veit jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde jo ha hørt om de "GULE" sidene : smil :

Her er et av mange alternativer, http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=33301930&x=0&y=0

 

 

Skulle tro hele poenget lå i hva han var interessert i å måtte ut med for i det hele tatt å få et prisoverslag på reparasjonen. Det pleier ikke å være så billig hos en random reparatør, vet jeg.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser du ikke slikt selv? :P

Har en kompis på Moers radio/TV, men det hjelper ikke stort siden han ikke jobber noe ved siden av, så vidt jeg vet..

Men skal sjekke med en annen bekjent, mener han skrur det aller meste for en grei pris. Holder visstnok til i Sandefjord..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo spørre serviceelektronikerlinja ved Horten Videregående Skole da, de tar sånne oppdrag veit jeg.

 

Støtter Joakim der... Hatt flere ting inne til rep. får en grei pris og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få tak i nr til instutisjonen hvor cola robert i horten bor.. han er en jævel på alt sånt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cola Robert.....betaling i kasse med cola da ha ha ha!

 

 

 

Hm..at jeg ikke tenkte på skolen selv da.....

 

Siden jeg har "gått" på den linja.... he he...

 

Men takk for bra innspill....

 

Og ja BE, int i navn og nr til fyr i Sfj....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med kompisen min som er mer på talefot med han i sfjord, han har visstnok altfor mye å gjøre, så han tar ikke på seg mer for tiden.. Bare til info!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.