#1 Skrevet April 16, 2008 skal bytte bensinpumpe på min S4, var nede på et høggeri å fikk tak i 2 pumper den ene er helt lik den som står i det er en Bosch pumpe med delenr 8A0 906091A. åsså fikk jeg tak i en mye større pumpe værtfall i størrelse den heter Pierburg med delenr 895906091F, tror denne leverer mer bensin. legger ved et bilde så dere får se, den minste er Bosch pumpa mens den andre er den Pierburg pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2008 Og spørsmålet var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2008 hvilken av disse burde jeg sette i.. tenker på fremtidig trimming osv, bilen er chipet per i dag men blir mer etter vært.. mener å ha hørt at den flower mer den pierburg pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2008 hvilken av disse burde jeg sette i.. tenker på fremtidig trimming osv, bilen er chipet per i dag men blir mer etter vært.. mener å ha hørt at den flower mer den pierburg pumpa. Det er godt mulig. Jeg har pierburg orginalt i min 100 2,3 liter, mens en kamerat sin (helt lik) har bosch pumpa. Så hva forskjellen egentlig er, vet ikke jeg. Det du må passe på om du skal bytte om fra bosch til pierburg er at det ikke er like festebraketter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2008 ok.. har begge festerammer så det er ikke noe problem.. har hørt at den pierburg pumpa skal ha høyere grunntrykk. skal være samme pumpe som står i en rs2 etter så e hør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2008 den pierburg pumpa jeg hadde er samme pumpa som sitter på en rs2 så det blir puttet ned denne i min i kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2008 Den pierburg pumpa leverer nok til 500hk på 2.2T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2008 har fått pierburg pumpa nedi nå og koblet opp. summe lyden av bensin pumpe vart helt borte, hører den om man bøyer seg inn og lytter atme luka.. takker for tips å svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...