Oljesøl på Autobahn = Spennende situasjon.

Anbefalte innlegg

Skulle likt å sett noen rette opp den der med forhjulstrekk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å, fy faen:P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste med filmen var vel akkurat etter han fikk rettet den opp, pumper det ut av høytalerene: "Quattro!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: faint : hadde vært litt bleik etterpå der ja! en ting er å breie når man skal, men når det kommer uventa... da er det sjokk!

Også: "Quattro, I will be danceing!" hehe den var fint tima..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sick! Faen meg litt reaksjoner ute og går der!

Som nevnt over, konge at det pumpes ut Quattro rett etter at han har rettet den opp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fy f*en.......har hatt en lignede opplevelse med S4en på vinterføre. Var helt supert vinterføre i Østerdalen med godt grep (-12 grader) skulle kjøre forbi en tankbil fra Tine mens jeg lå å cruisa i 6 giret. Siden jeg lå i cirka 100 så ga jeg bare full gass for å passere den,på siden av bilen fikk bilen skikkelig ladetrykk å S4en kom ganske så sidelengs. Trodde hjertet skulle komme ut igjennom brystet på meg. Gikk bra men fy flate jeg kjipte meg : rolleyes Måtte stoppe å ta en røyk like etterpå,skalv som en skikkelig gamling hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var han heldig med! Men, hvorfor filmet han? Skulle det forestille en skrytevideo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han spant når han dro igang igjen også ? Så lett med 4hjulstrekk?

Hadde samma opplevelse på slapseføre jeg å med 200'n.. Trodde at det var slutt da gitt.selvom jeg hadde 50km.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste med filmen var vel akkurat etter han fikk rettet den opp, pumper det ut av høytalerene: "Quattro!"

Og like før sladden, sies det "Let your soul..Run...Free!" : smil :

Det er heller ingen quattro (ingen emblem på dashen), men timingen på radioen er 100% perfekt! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men advarselsskiltingen over veien litt før han fikk sladd. Sa den noe om oljesøl mon tro? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heftig ratting. Ser ut til å ha litt fart og jo. Jeg hadde nok blitt stående litt etter noe sånt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle likt å sett noen rette opp den der med forhjulstrekk..

bare å clutche;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. ratta godt han der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg måtte ha bytta bleier etter den sits'en der hvertfall :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den lå skikkelig breit også den der!!

gutten hadde nok ratta litt og retta sladd før... hvis ikke hadde det gått til helvette...

:P

prikken over i'en var jo musikken ! haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti for et kick! Vært ute for en og annen "uant" sladd med en civic og to jeg hadde, men dette tok kaka.. at han henta seg innigjen med en sånn ro er faktisk imponerende og se på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti for et kick! Vært ute for en og annen "uant" sladd med en civic og to jeg hadde, men dette tok kaka.. at han henta seg innigjen med en sånn ro er faktisk imponerende og se på.

For så å ta en runde rundt bilen, sette seg inn igjen og mate videre. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja ikke minst! Men han hadde vel fryktelig lyst å komme seg til det treffet han skulle på og fortelle historien : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja ikke minst! Men han hadde vel fryktelig lyst å komme seg til det treffet han skulle på og fortelle historien : vinke :

Eventuelt fremlegge beviset..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok hjertepumpa hans gikk ganske raskt når han kjørte videre egentlig.... Fikk vel roet pulsen ca fra 250 til 150 kanskje på den runden rundt bilen....: sikle :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke noe quattro merke i dashen på denne ??

er det fake kanksje ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.